کد خبر : 1942062 | 15 خرداد 1402 ساعت 13:45 | 82.3K بازدید | 13 دیدگاه

ثابت‌ایمانی در موقعیتی که دوستش دارد

صحبت‌های محرمانه قلعه‌نویی با جوان اول تیم ملی

سرمربی تیم‌ملی فوتبال در تمرین روز گذشته دقایقی به صورت خصوصی با بازیکن جوان حاضر در اردوی تیمش به گفت و گو پرداخت.

صحبت‌های محرمانه قلعه‌نویی با جوان اول تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مینی کمپ تیم ملی فوتبال که از روز گذشته شروع شده، در غیاب ستاره‌های سرخابی و برخی لژیونرها میزبان برخی بازیکنان جوان است که در لیگ بیست و دوم عملکرد خوبی داشتند.

در این بین غلامرضا ثابت ایمانی هافبک 23 ساله پیکان نیز برای اولین بار با نظر امیر قلعه‌نویی پیراهن تیم ملی را برتن کرده، در کنار مهدی ممی‌زاده جوان‌ترین بازیکنان حاضر در مینی کمپ تیم ملی محسوب می‌شوند. ثابت‌ایمانی وممی‌زاده هردو متولد فروردین ماه 1379 هستند و جزو آینده‌های فوتبال ایران به شمار می‌روند.

1883640

هافبک جوان پیکان که طی دو فصل گذشته در این تیم عملکرد خوبی داشت، حالا مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته و بدون شک برای حفظ جایگاهی که به دست آورده تلاش خواهد کرد. در حاشیه تمرین روز گذشته تیم ملی نیز قلعه‌نویی در بخشی از تمرین این بازیکن جوان را کنار کشید و با او به گفت و گو پرداخت و برخی نکات را گوشزد کرد.

درباره ثابت‌ایمانی 23 ساله گفته می شود که او پیشنهاد هایی از لیگ برتر دریافت کرده و جدایی‌اش محتمل به نظر می‌رسد. با این حال او فعلا تمام تمرکز خود را روی تیم ملی و حضور شایسته در تمرینات گذاشته و تلاش می‌کند تا روزهای بهتری را برای دوران فوتبال خود بسازد.

1883641

دیدگاه‌ها