کد خبر : 1942076 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:05 | 72K بازدید | 31 دیدگاه

تمرینات سخت برای گلرهای نام‌آشنا

مربی خارجی تیم ملی شلاق دست گرفت! (عکس)

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تمرینات سخت و سنگینی را برای شاگردانش در مینی کمپ در نظر گرفته است.

مربی خارجی تیم ملی شلاق دست گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی مینی کمپ خرداد ماه از روز گذشته شروع شده و با توجه به اینکه فینال جام حذفی به تازگی برگزار شد، او تصمیم گرفته به سرخابی‌های پایتخت استراحت بدهد و آنها همراه برخی لژیونرها در اردوی آینده به تیم ملی اضافه شوند تا همراه با سایر ملی‌پوشان به قرقیزستان سفر کنند.

در چنین شرایطی نسبت به اردوی قبلی در فروردین ماه قلعه‌نویی فعلا دو دروازه‌بان اصلی ایران در جام جهانی یعنی علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی را دعوت نکرده و پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی سه گلر حاضر در اردو هستند.

1883655

دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر آلین دینکا، مربی رومانیایی، تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارند. دینکا که اکثر دروازه‌بان‌های ایرانی شیوه کاری او را تایید می‌کنند، در تیم ملی نیز با روش خودش مشغول آماده‌سازی گلرها شده است.

او این روزها با پورحمیدی، نیازمند و اخباری به صورت ویژه کار می‌کند. طی دو روز گذشته گلرهای تیم ملی با تمرینات سخت دینکا روبه‌رو شدند و به نوعی این مربی رومانیایی بدن‌هایشان را در پایان یک فصل سخت شلاق می‌زند.

مربی رومانیایی تیم ملی در تلاش است تا بهترین گلرها را به امیر قلعه‌نویی تحویل بدهد و به همین خاطر به سختی در تمرینات کار می‌کند.

1883654

دیدگاه‌ها