کد خبر : 1942079 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:19 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

دعوت اورژانسی از مدافع رئال به تیم ملی اسپانیا

ناچو در میان کشمکش‌ها درباره ماندن در رئال مادرید یا رفتن از این تیم، یک خبر خوب دریافت کرد و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

دعوت اورژانسی از مدافع رئال به تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دلا فوئنته، مربی تیم ملی اسپانیا، برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از مدافع رئال مادرید دعوت کرد که به اردوی تیم ملی اسپانیا ملحق شود.
داوید گارسیا، یکی از مدافعان میانی که برای بازی برابر ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به اردو دعوت شده بود، مصدوم است و جای خالی او را ناچو پر خواهد کرد.

در فهرست تیم ملی اسپانیا به جز ناچو دو مدافع میانی دیگر هم حضور دارند: لاپورت و له‌نورماند. تیم 10 روز دیگر در هلند برابر ایتالیا به میدان خواهد رفت.

ناچو سابقه 23 بازی ملی را در کارنامه‌اش دارد. لوییس انریکه او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد اما دلا فوئنته در اولین فهرستی که اعلام کرد، نام او را آورده بود و حالا هم مصدومیت بازیکن اوساسونا که برابر خیرونا آسیب دید، باعث شده بار دیگر در اردوی تیم ملی باشد.

1883659

تصمیم نهایی ناچو؛ رفتن یا ماندن

از بین هفت بازیکن رئال که قراردادشان در پایان این ماه تمام می‌شد، فقط ناچو و دنی سبایوس هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند که چه خواهند کرد. هر دو در بازی دیروز برابر اتلتیک بیلبائو در ترکیب ثابت بودند و ناچو بعد از گفت‌وگویی که با آنچلوتی داشت، بار دیگر به عنوان مدافع میانی به زمین رفت.

ناچو که پرورش یافته آکادمی رئال مادرید است، 12 سال پس از انجام اولین بازی‌اش برای تیم اصلی رئال، اکنون به جدایی از این تیم بسیار نزدیک شده است.

از بین بازیکنانی که قراردادشان این تابستان تمام می‌شد، کروس و مودریچ یک سال دیگر تمدید کردند، ماریانو، بنزما و آسنسیو می‌روند و وضعیت ناچو و سبایوس فعلا مبهم است. البته از بین بازیکنانی که قرارداد داشتند هم ادن هازارد رفته و لونین هم به در خروج بسیار نزدیک است.

ناچو از اینتر پیشنهاد دارد، ضمن اینکه یک تیم دیگر از ایتالیا هم او را می‌خواهد. او در ژانویه هم از ایتالیا پیشنهاد داشت اما رئال اجازه نداد در میانه فصل این تیم را ترک کند.

او می‌خواهد در جایی باشد که فرصت بازی بیشتری نصیبش شود، اما در عین حال دوست دارد حرفه‌اش را در مادرید تمام کند و تمام طول دوران بازیگری‌اش را در این باشگاه بگذراند. حالا هر تصمیمی هم که گرفته باشد، فعلا به رسانه‌ها و هواداران چیزی بروز نداده است.

سبایوس هم هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. او از رئال مادرید تقاضا کرده که یک هفته به او فرصت بدهد تا فکرهایش را بکند و بعد تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

دیدگاه‌ها