کد خبر : 1942085 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:32 | 62.8K بازدید | 14 دیدگاه

جدایی ابراهیمی از الوکره تقریبا قطعی است

ستاره ایرانی در نزدیکی گیت خروجی فرودگاه دوحه

به نظر می‌رسد امید ابراهیمی به پایان کار خود در فوتبال قطر نزدیک شده و شاید به زودی شاهد خروج او از این کشور باشیم.

ستاره ایرانی در نزدیکی گیت خروجی فرودگاه دوحه

به گزارش "ورزش سه"، ستاره باتجربه فوتبال ایران اگر آن مصدومیت بدموقع در بازی دوستانه با نیکاراگوئه نصیبش نمی‌شد، احتمالا دومین جام جهانی متوالی خود را هم تجربه می‌کرد. او اما با بدشانسی تمام از لیست ایران برای حضور در تورنمنت قطر جا ماند.

ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر به واسطه همین مصدومیت نتوانست مدت زیادی در ترکیب تیمش به میدان برود. او که در هفته‌های پایانی نقش پررنگی در ترکیب الوکره داشت و توانست یک پاس گل بدهد و یک پنالتی برای تیمش بگیرد، به واسطه مصدومیت شرایط سحتی را تجربه کرد. کاپیتان سابق تیم ملی در بازگشت به میادین در 5 هفته پایانی نیز هم به ترکیب الوکره برگشت و برای تیمش بازی کرد اما به نظر می‌رسد به پایان کار خود نزدیک شده است.

ابراهیمی با وجود بهبودی کامل در لیست آخر تیم ملی نیز قرار ندارد و حالا اخباری درباره جدایی‌اش از تیم باشگاهی خود شنیده می‌شود.

1851825

نشریه «الرایه» قطر امروز خبر داد که هافبک 35 ساله ایرانی به پایان کار خود در الوکره رسیده و این تیم را ترک می‌کند. قرارداد ابراهیمی با الوکره خاتمه یافته و گفته می‌شود تمایلی برای تمدید این قرارداد نیست.

با توجه به اینکه ستاره باتجربه فوتبال ایران مدت زیادی است در قطر به کارش ادامه می‌دهد، حالا در 35 سالگی اینکه او به پایان دوران فعالیتش در این کشور نزدیک شده باشد، بعید نیست. با توجه به اعلام رسانه‌های قطری حضور ابراهیمی در الوکره خاتمه یافته و البته که در این شرایط بعید نیست او به زودی دوحه را برای همیشه ترک کند و فوتبال خود را در سال‌های پایانی در کشور دیگری و حتی لیگ ایران ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها