کد خبر : 1942094 | 15 خرداد 1402 ساعت 16:15 | 59.8K بازدید | 79 دیدگاه

نصیرزاده: دولتی و خصوصی، باید قوانین قراردادی را رعایت کنند

برداشت اشتباه از مصاحبه یک مدیرعامل، من نگفتم!

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد هیچ صحبتی مبنی بر اینکه تیم‌های خصوصی می‌توانند مقررات نقل و انتقالات را رعایت نکنند، بر زبان نیاورده است.

برداشت اشتباه از مصاحبه یک مدیرعامل، من نگفتم!

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده، سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون، که عضو کارگروه ساماندهی نقل و انتقالات هم هست،‌ در مصاحبه‌ای بعد از ابلاغ قوانین جدید نقل و انتقالات درباره نامه نهاد ریاست جمهوری برای اجتناب از قرارداد دلاری توسط باشگاه‌ها صحبت و اعلام کرد که این مسئله بیشتر متوجه باشگاه‌های دولتی است، اما برخی از این صحبت‌ها برداشت اشتباهی داشتند و تصور کردند که منظور نصیرزاده این است که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند دستور العمل مربوط به امضای قراردادهای جدید را رعایت نکنند.

در چنین شرایطی نصیرزاده به خبرنگار ما گفت: «مصاحبه‌ای از قول من در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که تیم‌های خصوصی می‌توانند مقررات نقل و انتقالات را رعایت نکنند که این کذب محض است و چنین اظهاری از سوی من بیان نشده است.»

او ادامه داد: «تمام باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات باید مقررات نقل و انتقالات را عیناً رعایت کنند. و برای رعایت آن  باشگاه‌های دولتی و خصوصی از هم تفکیک نمی‌شوند.»

نصیرزاده صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد:‌ «آن بخش از اظهارات من که به آن توسل می‌شود ناظر به بخشنامه بالادستی در مورد ضرورت اجتناب از قرارداد دلاری بود که نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش ارسال داشته که بیشتر متوجه باشگاه‌های دولتی است و ربطی به رعایت مقررات نقل و انتقال ندارد. زیرا این مقررات جامع الشمول و برای همه الزام آور است.»

دیدگاه‌ها