کد خبر : 1942098 | 15 خرداد 1402 ساعت 16:42 | 20.4K بازدید | 30 دیدگاه

گوندوگان: پپ برای هر مشکلی یک راه‌حل دارد

ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و روانی هم‌چنان قوی بمانند، تیم‌های زیادی نیستند که توان مقابله با سیتی را داشته باشند.

گوندوگان: پپ برای هر مشکلی یک راه‌حل دارد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی به زودی در آخرین بازی فصل در فینال لیگ قهرمانان با اینتر روبرو می‌شود و این فرصت را دارد که با پیروزی در آن مسابقه، سه‌گانه را ببرد. ایلکای گوندوگان، ستاره این روزهای تیم که با زدن دو گل پیروزی‌بخش سیتی در فینال جام حذفی برابر یونایتد، در اوج آمادگی و درخشش است، به پیروزی برابر اینتر خوشبین است، چرا که پپ گواردیولا روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند، مربی‌ای که برای هر مشکلی یک راه‌حل دارد.

فینال در استانبول
ترکیه وطن والدینم است، بنابراین بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان در این کشور، طبیعتا به شکل باورنکردنی باعث غرور من است. خانواده و دوستانم منتظر این بازی هستند و مسلما من هم خیلی زیاد منتظر این مسابقه هستم.

1883683

راه‌حل برای مشکلات
کیفیت شگفت‌انگیزی در تیم داریم، بازیکنان فوق‌العاده‌ای با یک مربی فوق‌العاده داریم که با تاکتیک‌هایش ما را به چالش می‌کشد و مدام ما را به سطح جدیدی می‌برد و برای مشکلات راه‌حل دارد. اگر روش کارمان جواب ندهد، همیشه گزینه‌های جانشین داریم که می‌توانیم سراغ‌شان برویم.

شکست ناپذیری
الان ترکیب چیزها خیلی خوب شده و اگر از نظر روانی قوی باشیم و همان رویکرد هفته‌های اخیر را داشته باشیم، آن‌وقت فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی باشند که بتوانند ما را شکست دهند.

دیدگاه‌ها