کد خبر : 1942198 | 16 خرداد 1402 ساعت 09:52 | 42.1K بازدید | 19 دیدگاه

پیام راموس به هری کین: به رئال مادرید برو!

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، به هری کین توصیه کرد که فرصت بازی کردن در این تیم را از دست ندهد.

پیام راموس به هری کین: به رئال مادرید برو!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم بنزما باعث شده که جذب مهاجم و یک شماره 9 قابل اعتماد به یکی از اولویت‌های مدیران رئال مادرید تبدیل شود. 

کین که این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب تاتنهام داشت و موفق شد 30 گل در رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم به ثمر برساند، از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 

با این حال، مذاکره با دنیل لوی و متقاعد کردن او برای فروش این بازیکن بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما اگر خود این مهاجم انگلیسی هم به دنبال جدایی از این باشگاه و تجربه شرایط جدید باشد شاید اوضاع برای رئال متفاوت شود. 

1883828

راموس که سابقه سال‌ها پوشیدن پیراهن این تیم را دارد در این باره به میرر گفت: «توصیه من به هر بازیکنی این است که فرصت بازی کردن برای رئال مادرید را از دست ندهد. این باشگاه بسیار خاصی است و می‌داند چطور باید برنده و قهرمان شود. 

هری کین بازیکنی است که از نظر فیزیکی بسیار عالی است. شما نمی‌توانید توانایی انجام بازی فیزیکی را نداشته باشید و به اندازه او در لیگ برتر انگلیس گلزنی کنید. اما او در عین حال می‌تواند بسیار تکنیکی هم بازی کند و من فکر نمی‌کنم به اندازه کافی برای این توانایی تمجید شده باشد. بله، او گلزن بسیار خوبی است اما در عین حال فوتبالیست خیلی خوبی هم به حساب می‌آید.»

دیدگاه‌ها