کد خبر : 1942268 | 16 خرداد 1402 ساعت 14:24 | 51.7K بازدید | 20 دیدگاه

واکنش فتح‌الله‌زاده: فقط مراجع قضایی!

علی فتح‌الله مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی کوتاه با "ورزش‌سه" به صحبت‌های اخیر حسین قربان‌زاده واکنش نشان داد.

واکنش فتح‌الله‌زاده: فقط مراجع قضایی!

به گزارش "ورزش‌سه"، رئیس سازمان خصوصی‌ سازی در روزهای گذشته تصویری از شهردار کیاشهر را منتشر کرد و ادعا کرده بود، به گفته وی زمینی در دوره تصدی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال تحویل شده، که این قطعه 4 هکتاری به روزنامه استقلال جوان منتقل و سپس فروخته شده است.

این مسئله با واکنش اولیه فتح‌الله‌زاده مواجه شد و امروز وقتی خبرنگاران از قربان‌زاده دوباره در این زمینه پرسیدند، رئیس سازمان خصوصی سازی اینطور پاسخ داد که محاکم قضایی وجود دارند و اگر فتح الله زاده مدارکی برخلاف این ادعا دارد، می‌تواند از طریق قضایی صحبت خود را به کرسی بنشاند. او همچنین از فتح‌الله‌زاده خواست که درباره زمین 4 هکتاری توضیح بدهد، که چگونه عمل شده و این حرف‌ها درباره وی نادرست است. 

ساعتی بعد از این صحبت‌ها فتح‌الله‌زاده در گفتگویی با "ورزش‌سه"، خطاب به قربان زاده گفت: «من نباید در این زمینه توضیحی بدهم و آقای قربان‌زاده با توجه به اتهامی که مطرح کرده است، باید پاسخگوی مراجع قضایی باشد. من شخصا با شهردار کیاشهر صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که صحبتی در این زمینه نداشته‌اند. ضمن اینکه موضوع زمین کیاشهر و شایعات مربوط به آن هم به امید خدا بعد از رسیدگی صحبت‌های اخیر، به صورت کامل با مدارک در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها