کد خبر : 1942336 | 16 خرداد 1402 ساعت 19:44 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

سامان فلاح مشکلی برای بازی کردن ندارد

اتفاق خوشحال کننده درباره یک ملی‌پوش (عکس)

مصدومیت مدافع باتجربه تیم امید به طور کامل برطرف شده و امروز هم بدون مشکل زیر نظر رضا عنایتی کار کرد.

اتفاق خوشحال کننده درباره یک ملی‌پوش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح یکی از بازیکنان بدشانس فوتبال ایران در ماه‌های گذشته بود. او در آخرین روزهای سال 1401 در یک سانحه تصادف دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر در سال 1402 نتوانست پیکان را در لیگ برتر همراهی کند.

فلاح که یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی 2022 قطر نیز بود، حالا یکی از نفرات باتجربه تیم امید محسوب می‌شود و رضا عنایتی حساب ویژه‌ای روی او در مسیر منتهی به المپیک پاریس باز کرده است.

مدافع باتجربه و 22 ساله فوتبال ایران که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی برخی تیم‌های مطرح هم محسوب می‌شود، در تمرین امروز تیم امید هم حضور داشت و با بهبودی کامل همه آیتم‌های مورد نظر کادر فنی را اجرایی کرد.

1884001

بازگشت فلاح به میادین فوتبال اتفاقی خوشحال کننده خواهد بود؛ او حالا می‌تواند تیم امید را در تورنمنت عراق و بازی‌های آینده همراهی کند و بی‌شک یکی از بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی در اردوهای آینده تیم ملی نیز هست.

این بازیکن جوان و آینده‌دار دو سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده اما چند باشگاه لیگ برتری خواهان جذب او هستند. جدی‌ترین مشتری فلاح سپاهان است که برای جذب این بازیکن به طور رسمی با پیکان نامه‌نگاری هم کرده است. با این شرایط به نظر می‌رسد او یکی از بازیکنانی باشد که پیکان را ترک خواهد کرد و حالا باید دید در شرایطی که از نظر جسمانی هم به شرایط مطلوب رسیده، در نهایت پیراهن چه تیمی را در لیگ بیست و سوم برتن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها