کد خبر : 1942370 | 16 خرداد 1402 ساعت 23:58 | 31.1K بازدید | 17 دیدگاه

همه بلیت‌ها در ساعات اولیه به فروش رفت

70 هزار اینتری تماشاگر فینال UCL در سن‌سیرو

بلیت‌های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.

70 هزار اینتری تماشاگر فینال UCL در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با پیروزی مقابل تورینو در هفته پایانی سری A، فصل را با رتبه سوم به پایان رساند. این تیم حالا خود را آماده حساس‌ترین بازی فصل می‌کند؛ جایی که باید روز شنبه در استانبول برگزار کننده فینال چمپیونزلیگ مقابل سیتی باشد.

باشگاه اینترمیلان برای رفاه حال هواداران خود دیدار فینال چمپیونزلیگ را به صورت زنده از طریق یک صفحه نمایش غول پیکر در ورزشگاه سن سیرو پخش خواهد کرد. این صفحه نمایش بیش از 400 متر مربع است و هوادارانی که قادر به خرید بلیت شده‌اند را داخل ورزشگاه در حال و هوای فینال قرار خواهد داد.

بلیت‌فروشی از ساعت 10 الی 15 برای دارندگان بلیت فصلی و اعضای اینتر کلاب و سپس از ساعت 16 برای عموم مردم آغاز شد. استقبال کم‌نظیر هواداران باعث شد تا همه بلیت‌ها در عرض تنها چند ساعت فروخته شود.

هوادارانی که قادر به خرید بلیت شده‌اند هم می‌توانند از روی سکوها و هم از روی چمن بازی فینال را تماشا کنند. پیش، حین و بعد از بازی نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای آنها تدارک دیده شده است. ارتباط زنده با استانبول و ارائه آخرین اخبار اینتر بخشی از این برنامه است که جشن قهرمانی ویژه در صورت غلبه بر سیتی ادامه آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها