کد خبر : 1942392 | 17 خرداد 1402 ساعت 01:47 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس فدراسیون برزیل: آنچلوتی همچنان گزینه اول است

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.

رئیس فدراسیون برزیل: آنچلوتی همچنان گزینه اول است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل همچنان قصد دارد کارلو آنچلوتی را سرمربی جدید خود کند و ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون برزیل گفت که از بازی‌های دوستانه در اروپا برای صحبت با سرمربی رئال مادرید استفاده خواهد کرد.

رودریگز تایید کرد با فلورنتینو پرز مذاکره می‌کند و آنچلوتی را به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی تیته معرفی کرد که پس از جام جهانی قطر این سمت را ترک کرد.

رودریگز روز سه شنبه در یک رویداد مطبوعاتی در مقر فدراسیون فوتبال برزیل در ریودوژانیرو گفت:"آنچلوتی همچنان به عنوان گزینه اول باقی می ماند و در این سفر به اروپا می توانیم وضوح بیشتری داشته باشیم."

برزیل 17 ژوئن در اسپانیا با گینه و 20 ژوئن در لیسبون پرتغال با سنگال بازی خواهد کرد.

1884100

رودریگز درباره تاثیر این مسابقات دوستانه برای انتخاب سرمربی جدید گفت:"این سفر برای ما بسیار مهم خواهد بود (برای تعیین مربی بعدی). من قصد دارم با آنچلوتی و رئیس رئال مادرید صحبت کنم. تنها پس از آن می‌توان گفت که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر."

این مربی ایتالیایی تا سال 2024 با مادریدی‌ها قرارداد دارد که در این توافق نامه گزینه فسخ نیز وجود دارد. رودریگز در این باره گفت:"مسئله مطمئناً بند فسخ قرارداد نیست. مشکل قرارداد است و هیچ کس نمی‌خواهد آن را به هم بزند. ما روی این ایده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن را عملی کنیم و به واقعیت تبدیل کنیم."

ماه گذشته، آنچلوتی پیشنهاد تیم ملی برزیل را رد کرد و گفت که به آخرین سال قراردادش با رئال مادرید احترام خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها