کد خبر : 1942425 | 17 خرداد 1402 ساعت 10:06 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوانان ایران، دو بازی دوستانه برای جهانی شدن

تیم نوجوانان ایران پیش از شروع مسابقات رسمی جام ملت ها در تایلند دو بازی دوستانه در این کشور انجام می دهد.

نوجوانان ایران، دو بازی دوستانه برای جهانی شدن

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی از 25 خرداد در تایلند آغاز می شود و تیم نوجوانان ایران در بازی نخست جمعه 26 خرداد به مصاف افغانستان می رود. تیم نوجوانان ایران که برای تطبیق پذیری با شرایط آب و هوایی بانکوک زودتر به تایلند سفر کرده است، پیش از شوع بازی های رسمی دو بازی دوستانه برگزار می کند.

باتوجه به اعزام زودهنگام شاگردان حسین عبدی به محل برگزاری رقابت ها و طبق درخواست کادرفنی، دو بازی تدارکاتی برای ملی‌پوشان نوجوان درنظر گرفته شده است که اولین بازی فردا (هجدهم خرداد) برابر منتخب زیر ۱۷سال چونبوری برگزار می‌شود. دومین بازی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان نیز روز یکشنبه (۲۱ خرداد) برابر تیم منتخب زیر ۱۷سال بانکوک خواهد بود. هر دو بازی ساعت ۲۰ به وقت محلی و در ورزشگاه KMITL برگزار می‌شود.

تیم نوجوانان ایران در گروه افغانستان – قطر و کره جنوبی قرار دارد. بازی ها در 4 گروه 4 تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند. تیم های پیروز در مرحله حذفی جهانی می شوند و بازی ها تا مشخص شدن چهره دو تیم فینالیست ادامه خواهد داشت. تیم های بازنده در نیمه نهایی نیز مشترکا سوم می شوند و این مسابقات بازی رده بندی نخواهد داشت. تیم نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی و برای کسب سهمیه جام جهانی به بانکوک سفر کرده است.

دیدگاه‌ها