کد خبر : 1942449 | 17 خرداد 1402 ساعت 11:42 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ارزیابی کاپوجیانی از وضعیت آمادگی دختران بسکتبالیست

سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران وضعیت تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت دانست.

ارزیابی کاپوجیانی از وضعیت آمادگی دختران بسکتبالیست

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال زنان ایران مرداد ماه به مسابقات سطح دوم کاپ آسیا اعزام می‌شود و در این راستا تمرینات خود را زیر نظر النی کاپوجیانی سرمربی یونانی پیگیری می‌کند. 

النی کاپوجیانی در مورد وضعیت تمرینات تیم ملی بسکتبال زنان گفت: بازیکنان ایران خیلی بسکتبال را دوست دارند و خوشحالم که به آنها آموزش می‌دهم. در این مدت هم بسیار پیشرفت کرده‌اند و در مورد تورنمنت مثبت هستند. فکر می‌کنند نتیجه خوبی می‌گیرند اما این به زمان بیشتری نیاز دارد.

ویدئو: 302940

او در مورد ترکیب تیم ایران بیان کرد: کار را با ۳۰ نفر شروع و الان  ۱۵ نفر را حفظ کرده‌ایم. چون لیگ ایران را ندیدم از دوستان و همکاران دیگر کمک گرفته‌ام. با بررسی حریفان تصمیم می‌گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه گرفتن برایم مهم است و سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه کمک کنند. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخوردهایی که از تمرینات به دست می‌آید را بررسی می‌کنیم. 

ویدئو: 302941

دیدگاه‌ها