کد خبر : 1942476 | 17 خرداد 1402 ساعت 13:10 | 47.9K بازدید | 4 دیدگاه

دقیقی- شمس‌آذر؛ شاید آری، شاید نه

این سرمربی دلش نمی‌آید تیم قهرمان را رها کند!

سعید دقیقی به واسطه دوران طلایی‌ای که با شمس‌آذر قزوین در فصل گذشته تجربه کرده، علاقه‌مند است با مهیاشدن شرایط در این تیم بماند.

این سرمربی دلش نمی‌آید تیم قهرمان را رها کند!

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد شمس‌آذر قزوین که سال‌های زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد،‌در فصل گذشته لیگ دسته اول عملکردی فوق‌العاده داشته باشد و 5 هفته زودتر از پایان فصل ضمن صعود به لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کند. این اتفاق اما رخ داد تا حالا فوتبالدوستان سعید دقیقی سرمربی جوان شمس‌آذر را به عنوان یکی از چهره‌های آینده‌دار در عرصه مربیگری بشناسند.

دقیقی که پارسال با شمس‌آذر رکوردهای فوق‌العاده‌ای را ثبت کرد، حالا قراردادش با این تیم تمام شده است. اگرچه مدیران باشگاه قزوینی بارها در مصاحبه‌های خود ابراز علاقه‌شان برای تمدید قرارداد دقیقی را اعلام کردند اما این مربی موفق و جوان دغدغه‌هایی برای ادامه همکاری دارد که همین مساله سبب شده تا پای قرارداد جدید را امضا نکند.

سعید دقیقی که دوست ندارد شمس‌آذر به عنوان تیم استان زادگاهش(قزوین) سهمیه لیگ برتری خود را خیلی زود از دست بدهد و به همین خاطر در جلساتی که با مدیران باشگاه داشته از آن‌ها خواسته که ضمن افزایش مناسب بودجه ، برخی امکانات سخت‌افزاری را مهیا کنند.

1758499

اگرچه قول‌هایی برای بهبود شرایط سخت‌افزاری از سوی مالکان و مدیریت باشگاه قزوینی به دقیقی داده شده، اما او هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته است. از سوی دیگر این سرمربی به واسطه صعود مقتدرانه به لیگ برتر با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های دیگر مواجه شده اما به خاطر علاقه‌ای که به تیم خودش دارد اولویت اول خود را همکاری با شمس‌آذر قزوین قرار داده است.

با همه این تفاسیر باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون شمس‌آذر و سعید دقیقی رخ می‌دهد؛ اگرچه به نظر می‌رسد دو طرف به ادامه همکاری بسیار نزدیک هستند اما شاید اتفاقات دیگری رخ بدهد و شاهد جدایی مسیر آنها از یکدیگر باشیم.

دیدگاه‌ها