کد خبر : 1942507 | 17 خرداد 1402 ساعت 15:09 | 67.7K بازدید | 82 دیدگاه

پایان پرونده آب‌های مسموم پرسپولیس سپاهان

طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.

پایان پرونده آب‌های مسموم پرسپولیس سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، در سال ۱۳۹۱ و در بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اتفاق عجیبی افتاد که به ماجرای «آب‌های آلوده» معروف شد. در آن بازی بازیکن‌های پرسپولیس در طول بازی و در برخی دقایق دچار گیجی و زمین خوردگی می‌شدند. 
در آن زمان مطرح شد که دلیل حال نامساعد بازیکن‌های پرسپولیس آب‌های آلوده‌ای بوده است که بازیکن‌ها در حین بازی استفاده می‌کردند و انگشت اتهام باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم به سمت سپاهانی‌ها نشانه رفت. حالا پس از سال‌ها سردار رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس فاش کرد که ماجرای آب‌های آلوده اصفهان ربطی به سپاهان نداشته است و فردی از درون باشگاه پرسپولیس مسئول آن اتفاق بوده است.

1884246

چند سال قبل هم محسن بنگر بازیکن پرسپولیس در آن دیدار در یکی دو مصاحبه مشکل بازیکنان و آن حال عجیب شان را به خاطر نوشیدنی‌های ایزواستار که پزشک پرسپولیس در اختیار بازیکنان این تیم گذاشته بود دانست و سپاهان را مبرا از اتهامات دانست. 
این اتفاقات دستمایه آخرین گزارش روزنامه صدای سپاهان شده و آنها با تیتر "پایان رسمی پرونده آب‌های آلوده، چه خبر از ذهن‌های آلوده" به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند و از کسانی که این اتهام را به آنها زده‌اند، گلایه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها