کد خبر : 1942548 | 17 خرداد 1402 ساعت 19:01 | 25.3K بازدید | 4 دیدگاه

عنایتی اولین ترکیب 11 نفره را چید

رونمایی از تیمی که رویای المپیک دارد (عکس)

رضا عنایتی برای اولین بار روی نیمکت تیم امید یک ترکیب 11 نفره را انتخاب کرد و به زمین فرستاد.

رونمایی از تیمی که رویای المپیک دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران که چند روزی است با انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی کار خود را برای صعود به المپیک پاریس شروع کرده، امروز رونمایی شد.

امیدهای ایران نزدیک به 50 سال است که در صعود به المپیک ناکام مانده‌اند و حالا رضا عنایتی و شاگردانش امیدوارند قبل از المپیک 2024 پاریس این طلسم را بشکنند و در این تورنمنت بزرگ حضور داشته باشند.

تیم امید امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت و رضا عنایتی برای اولین بار به عنوان سرمربی زیر 23 ساله‌های فوتبال 11 بازیکن را انتخاب کرد و به زمین فرستاد.

1884314

در ترکیب اصلی تیم امید برای بازی دوستانه امروز نفرات شاخص متعددی حضور دارند که در راه صعود به المپیک می‌توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

بازیکنانی مثل یاسین سلمانی هافبک سپاهان، سامان فلاح مدافع پیکان، محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار، محمدحسین اسلامی وینگر ذوب‌آهن، امیر علی صادقی مهاجم استقلال و... جزو ممتازترین جوانان فوتبال ایران هستند که در اولین آرایش 11 نفره رضا عنایتی حضور داشتند و امیدوارند ستاره‌های تیمی باشند که رویای حضور در المپیک را در سر می‌پروراند.

دیدگاه‌ها