کد خبر : 1942558 | 17 خرداد 1402 ساعت 19:55 | 15.1K بازدید | 30 دیدگاه

واکر: با قهرمانی در CL بهترین تیم انگلیس می‌شویم

کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با قهرمانی در چمپیونزلیگ از منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن و آرسنال دوران آرسن ونگر پیشی گرفته و بهترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

واکر: با قهرمانی در CL بهترین تیم انگلیس می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، دفاع راست منچسترسیتی، در آستانه فینال لیگ قهرمانان که بین این تیم و اینتر برگزار خواهد شد می‌گوید سیتیزن‌ها باید با پیروزی در این مسابقه و قهرمانی در چمپیونزلیگ عنوان بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهند.

واکر شش فصل گذشته را با پیراهن سیتی بازی کرده و جام‌های زیادی به دست آورده است. اما او می‌گوید می‌خواهد سیتی همیشه به عنوان یکی از بهترین‌ها یا بهترین تیم تاریخ لیگ برتر شناخته شود. واکر می‌گوید شکی نیست که در صورت قهرمان نشدن در چمپیونزلیگ نمی‌توان سیتی را صاحب چنین جایگاهی دانست.

1868330

ستاره انگلیسی منچسترسیتی می‌گوید با اینکه تیمش در شش فصل پنج بار قهرمان لیگ برتر شده، در سال 2018 به رکورد 100 امتیاز در یک فصل دست یافته و همین هفته با پیروزی مقابل یونایتد قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورده اما تا زمانی که جام چمپیونزلیگ را در اختیار نداشته باشد خیلی‌ها منچستریونایتد دوران سر الکس فرگوسن یا آرسنال دوران آرسن ونگر را بهترین تیم تاریخ انگلیس خواهند دانست نه منچسترسیتی پپ گواردیولا را.

واکر در این باره گفت: "به نظرم در حال حاضر یونایتدِ فرگوسن و آرسنالِ دوران شکست‌ناپذیرها از دید خیلی‌ها بهترین تیم‌های تاریخ انگلیس هستند. البته کاری که ما و لیورپول در چند فصل گذشته کردیم هم باعث شده اسم ما در این مورد مطرح بشود اما اصل ماجرا این است که برای بهترین تیم شدن باید جام چمپیونزلیگ را داشت. ما حالا بهترین فرصت را برای رسیدن به این هدف داریم و می‌خواهیم روز شنبه در استانبول جام را بالای سر ببریم."

دیدگاه‌ها