کد خبر : 1942565 | 17 خرداد 1402 ساعت 20:34 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

در آستانه فینال لیگ کنفرانس: پراگ میدان جنگ شد

هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیم‌هایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.

در آستانه فینال لیگ کنفرانس: پراگ میدان جنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، فینال امشب لیگ کنفرانس اروپا که بین وستهم و فیورنتینا برگزار می‌شود بعد از سال‌ها اولین حضور این دو تیم قدیمی در یک فینال اروپایی است. به همین علت هواداران هر دو تیم برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم‌هایشان بسیج شده و عده زیادی از آنها به شهر پراگ، محل برگزاری فینال، سفر کردند.

روز گذشته با اینکه عده زیادی از هواداران در این شهر حضور داشتند، بدون حادثه سپری شد، اما امروز عصر دو گروه هوادار در خیابان‌های پایتخت جمهوری چک به شدت درگیر شدند.

1884333
1884334

گزارش‌های رسانه‌های چک حاکی است هواداران انگلیسی و ایتالیایی وضعیت بغرنجی در پراگ ایجاد کرده‌اند و نظم عمومی شهر را به هم ریخته‌اند. گزارش‌ها حاکی است شروع‌کننده دعوا هواداران فیورنتینا بودند که با وسایل آتش‌زا به کافه‌ای که هواداران وستهم در آن حضور داشتند حمله کردند.

رسانه‌های محلی پراگ گزارش دادند پلیس این شهر وارد معرکه شده است و عده‌ای از هواداران انگلیسی و ایتالیایی را دستگیر کرده است. تصویری که چندین نفر از هواداران را در حالی نشان می‌دهد که با دست‌های بسته روی زمین خوابانده شده‌اند مورد توجه قرار گرفته است.

1884335

دیدگاه‌ها