کد خبر : 1942568 | 17 خرداد 1402 ساعت 20:57 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

خبر خوب برای رئال مادرید

سرمربی سائوپائولو به نیمکت برزیل نزدیک شد

گزارش‌ها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.

سرمربی سائوپائولو به نیمکت برزیل نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند جلسه‌ای بین رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، برگزار شده و این مربی به نیمکت تیم ملی برزیل بسیار نزدیک شده است.

دوریوال جونیور از زمان پیوستن به سائوپائولو به عنوان سرمربی تغییر قابل توجهی در نتایج این تیم ایجاد کرده و به همین علت بین هواداران محبوب شده است. انتشار خبر نزدیک شدن او به نیمکت تیمی ملی با اعتراض هواداران سائوپائولو روبرو شده اما این برای رئال مادرید خبر خوبی است، چرا که فدراسیون برزیل مدت‌ها بود که کارلو آنچلوتی را نامزد اول خود برای این پست می‌دانست.

1883466

رسانه‌های برزیلی اعلام کردند رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در تماسی با دوریوال جونیور او را برای حضور در جلسه‌ای مهم دعوت کرده و قرار است در این جلسه او برنامه‌هایش برای هدایت سلسائو را ارائه بدهد. UOL Esportes مدعی است با اینکه پیشنهادی رسمی به این مربی ارائه نشده، اما منابع نزدیک به فدراسیون می‌گویند با ناامید شدن برزیلی‌ها از آنچلوتی دوریوال حالا گزینه اول آنهاست.

1884338

این رسانه برزیلی گفت فدراسیون فوتبال این کشور از تعلل آنچلوتی در پاسخ قطعی خسته شده و به همین علت به فکر گزینه دوم افتاده است.

دیدگاه‌ها