کد خبر : 1942569 | 17 خرداد 1402 ساعت 21:04 | 103.1K بازدید | 38 دیدگاه

الاهلی خواستار جذب ریاض محرز شد

هدف بعدی غول‌های عربستان: ستاره منچسترسیتی!

الاهلی نیز وارد رقابت برای خرید ستاره‌های دنیای فوتبال شده و ریاض محرز جدیدترین نامی است که در این زمینه مطرح شده است.

هدف بعدی غول‌های عربستان: ستاره منچسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، بودجه کلانی که از سوی ولیعهد عربستان برای جذب بزرگان دنیای فوتبال در اختیار چند تیم بزرگ این کشور قرار گرفته، سبب شده است تیم‌های سعودی دست روی ستاره‌های باشگاه‌های اروپایی بگذارند و حالا نوبت به ریاض محرز رسیده است.

ستاره 32 ساله و الجزایری منچسترسیتی با پیشنهاد بزرگی از سوی الاهلی مواجه شده است. تیم سعودی که پس از سقوط به دسته پایین‌تر حالا به لیگ حرفه‌ای بازگشته است، به دنبال بازگرداندن اعتبار از دست رفته‌اش است و به همین منظور، برخی از بازیکنان بزرگ اروپایی از جمله ریاض محرز و لوکا مودریچ را هدف قرار داده است.

1793381

رسانه CBS Sports در خبری اختصاصی فاش کرد که ولید معاذ، رئیس باشگاه الاهلی، روز گذشته به لندن سفر کرده است تا رضایت ریاض محرز را به دست بیاورد و این بازیکن باتجربه و کلیدی را به عربستان ببرد.

بازیکن الجزایری منچسترسیتی که تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد، حالا پیشنهاد بزرگی را روبروی خود می بیند که می تواند دستمزدی بیش از 40 میلیون یورو در دو سال را برای او به ارمغان بیاورد. ضمن اینکه الاهلی برای رضایت نامه این بازیکن، حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو است.

باید دید که محرز چه پاسخی به پیشنهاد شگفت‌انگیز الاهلی خواهد داد. سران تیم سعودی باید رضایت سیتیزن‌ها و در صدر آن، پپ گواردیولا را به دست بیاورند تا اجازه جدایی به ستاره تهاجمی تیمش بدهد.

دیدگاه‌ها