کد خبر : 1942637 | 18 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبقت دنور در فینال NBA با هنر نمایی جوکر

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش خیره کننده یوکیچ و ماری، سری فینال NBA را دو بر یک پیش افتاد.

سبقت دنور در فینال NBA با هنر نمایی جوکر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) در پایان سومین بازی از فینال لیگ بسکتبال NBA، تیم «دنور ناگتس» موفق شد با نتیجه ۱۰۹ - ۹۴ «میامی هیت» را در خانه خودش شکست داده و سری فینال را دو - یک پیش بیفتد.

پس از تساوی ۲۴-۲۴ دو تیم در کوارتر نخست، این تیم دنور بود که سه کوارتر بعد را به ترتیب با نتایج ۲۴-۲۹، ۲۰-۲۹ و ۲۶-۲۷ پیروز شد تا در مجموع برنده این بازی خارج از خانه شود.

پیش از این در بازی نخست فینال، دنور ناگتس با نتیجه ۱۰۴ - ۹۳ به پیروزی دست یافته بود و در بازی دوم، میامی هیت با نتیجه ۱۰۸ - ۱۱۱ به برتری دست یافت.

در پایان این بازی، «جمال ماری» و «نیکولا یوکیچ»، دو فوق ستاره دنور ناگتس موفق به ثبت تریپل دبل شدند. «جمال ماری» در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل به ثبت رساند و «یوکیچ» نیز با ۳۲ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۱۰ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در ترکیب میامی هیت نیز «جیمی باتلر» با ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس گل و «بم آدبایو» هم با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۳ پاس گل، بهترین بازیکنان تیمشان بودند که نتوانستند مانع شکست خانگی هیت شوند.

سری فینال لیگ NBA به صورت ۴ از ۷ برگزار می‌شود و هر تیمی که ۴ بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و قهرمان این مسابقات می‌شود.

نکته:

دو بازی نخست فینال به میزبانی دنور برگزار شد و دو بازی دوم به میزبانی میامی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها