کد خبر : 1942674 | 18 خرداد 1402 ساعت 11:55 | 51K بازدید | 49 دیدگاه

خمس مثل کی‌روش، تراکتور با توپ پر شروع می‌کند

تراکتور با خمس از نظر فنی تبدیل به تیم خوبی شده بود و به نظر می رسد فصل آینده یکی از تیم های حاضر در جمع مدعیان قهرمانی خواهد بود.

خمس مثل کی‌روش، تراکتور با توپ پر شروع می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اگر نتیجه به دست آمده در هفته پایانی در برابر استقلال را فاکتور بگیریم که استثناء بود، باید گفت تراکتور خمس ارایه گر بازی های زیبایی در برابر حریفان بود و با این سبک از بازی و تقویت تیم به طور حتم درفصل پیش رو تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگند. این منجر به زیبا شدن بازی‌های لیگ برتر و بالا رفتن سطح کیفی بازی‌ها می شود. پاکو خمس اسپانیایی از جمله مربیانی است که روی خلق موقعیت در بازی ترکیبی تاکید دارد و به زعم او گردش توپ اولین راه  مقابله با تیم حریف است، به این خاطر که اعتماد به نفس تیم خودی را بالا می برد.

برنامه تراکتور در شروع آماده سازی برگزاری اردوی تدارکاتی در ترکیه و انجام 3 یا 4 بازی دوستانه در این کشور است. برای اینکه بهترین کمپ برای برپایی اردوی تدارکاتی تیم تراکتور انتخاب شود پاکو خمس، محمد نصرتی را به ترکیه فرستاده تا از کمپ های این کشور بازدید کند. این کار را قبلا کارلوس کی روش در دوران حضور در تیم ملی انجام می داد و قرار به اردو در هر جایی بود، ابتدا برخی از اعضای کادر فنی را به آنجا می فرستاد از مکان برپایی اردو بازدید کنند.

برنامه بازی های دوستانه تیم تراکتور در ترکیه هم با تیم هایی تنظیم می شود که در زمان برپایی اردوی تراکتور در ترکیه در آنجا حضور خواهند داشت. تراکتور با حفظ شاکله اصلی تیم و اضافه کردن چند بازیکن جدید امیدوار است با تیم قوی تری مهیای حضور در فصل جدید بازی ها شود.

دیدگاه‌ها