کد خبر : 1942675 | 18 خرداد 1402 ساعت 11:46 | 61.3K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد عجیب ستاره سابق رئال: مهاجم مکزیک را بخرید!

فرانسیسکو بویو، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، به این باشگاه پیشنهاد داد که سانتی خیمه‌نز را به عنوان جانشین کریم بنزما به خدمت بگیرد.

پیشنهاد عجیب ستاره سابق رئال: مهاجم مکزیک را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تلاش است تا جانشینی برای کریم بنزما پیدا کند که تصمیم گرفت به دوران حضورش در این باشگاه پایان دهد و راهی الاتحاد عربستان شود.

گزینه‌های متفاوتی به عنوان مهاجم فصل آینده رئال مطرح شده‌اند اما به نظر می‌رسد که هری کین بیشترین شانس را در بین تمامی آنها دارد و احتمالا به زودی به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد. 

با این حال، گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد و فرانسیسکو بویو که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن رئال در فاصله سال‌های 1986 تا 1997 را در کارنامه دارد با حضور در برنامه معروف الچیرینگیتو پیشنهاد عجیبی را برای باشگاه سابقش مطرح کرد. 

1884554

او که 454 بازی با پیراهن رئال انجام داده در این باره گفت: «مهاجم نوکی که این باشگاه به دنبالش است، لازم نیست خیلی گرانقیمت باشد و کمتر از 60 میلیون یورو هزینه دارد و او کسی نیست جز سانتی خیمه‌نز.»

معرفی این مهاجم 22 ساله تیم ملی مکزیک که در حال حاضر در باشگاه فاینورد توپ می‌زند به عنوان جانشین بنزما باعث شد که دیگر حاضران در این برنامه شروع به خنده کنند و از ادعای این بازیکن سابق رئال متعجب شوند. 

دیدگاه‌ها