کد خبر : 1942677 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:12 | 73.8K بازدید | 19 دیدگاه

او باعث شد احساس شرمساری کنم

روایت جنجالی دختر خمس از ملاقات با پیکه!

نادیا خمس، دختر پاکو خمس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت‌های جالبی در خصوص دیدار خود با جرارد پیکه مطرح کرد.

روایت جنجالی دختر خمس از ملاقات با پیکه!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه از زمانی که جدایی خود از شکیرا را اعلام کرد و رابطه با کلارا چیا را رسمی کرد، حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و این یک واقعیت انکارناپذیر است که روابط خصوصی این بازیکن با کنجکاوی‌های ویژه‌ای به خصوص در رسانه‌های اسپانیایی همراه بوده است. در حال حاضر، پیکه در پوشش‌هایی که فراتر از دستاوردهای ورزشی او هستند، قرار گرفته و مانند همه چیز، موافقان و مخالفانی پیدا می کند. در همین رابطه، نادیا خمس، دختر پاکو خمس، سرمربی فعلی تراکتور در یک لایو به روایت دیدار خود با ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پرداخته است.

"برای من او فردی نبود که بخواهم به او احترام بگذارم زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشت و من هم این را می گویم." این بخشی از روایت جنجالی خمس، اینفلوئنسر و دختر سرمربی اسپانیایی تراکتور در یک گفتگوی یک طرفه لایو با دنبال کنندگانش در شبکه های اجتماعی از ملاقات با جرارد پیکه است.

"یک بار با او در ماشین بودم که به نظر خیلی حال خوبی داشت و از تمام چراغ های راهنمایی رد می‌شد! چرا؟ خوب من هم نمی دانم چرا. چون به نظرش این کار درست بود." این بخش دیگری از صحبت هایی است که نادیا با عصبانیت می گوید.

1884555

او در ادامه این لایو در خصوص دلایل زاویه پیدا کردن با پیکه می گوید: "علاوه بر این، او با سرعت 100 کیلومتر در ساعت وارد یک پارکینگ شد و سپس کاری که مرد مسئول در پارکینگ انجام داد این بود که به او گفت ببین، تو نمی‌توانی اینطور وارد پارکینگ شوی. پیکه به شکلی مغرورانه به او پاسخ داد: باشه نابغه! حالا برو برای خودت یه دوست پیدا کن. من هم به پیکه گفتم خواهش می کنم مرا از اینجا ببر. با خودم گفتم من اینجا چه کار می کنم؟ باورم نمی شد. شرم آور است. او باعث خجالتم شد. او فردی نیست که من به او اعتماد کنم."

او قبل از اینکه از فالوورهایش برای شنیدن حکایتش تشکر کند، اضافه می کند: "فکر می کنم اولین و آخرین باری بود که این شخص را می دیدم. این موضوعی بود که من واقعاً می خواستم آن را بگویم."

این اتفاق در شرایطی افتاده که پیش از این هم حضور داماد پاکو خمس در یک برنامه معروف یوتیوبی در کنار جرارد پیکه و صحبت های ستاره سابق بارسلونا با او در مورد پاکو خمس حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها