کد خبر : 1942691 | 18 خرداد 1402 ساعت 13:48 | 60.4K بازدید | 56 دیدگاه

ستاره آرژانتینی با 40 میلیون یورو در آنفیلد

رسمی: مک آلیستر، اولین خرید تابستانی لیورپول

الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتینی، با قراردادی پنج ساله رسما به لیورپول پیوست.

رسمی: مک آلیستر، اولین خرید تابستانی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از مدتی قبل به صورت جدی مذاکرات برای جذب مک آلیستر را آغاز کرده بود و امروز به صورت رسمی قراردادی را با این بازیکن به امضا رساند.

ویدئو: 303006

این بازیکن در سال 2019 به برایتون ملحق شد و این فصل توانست نمایش درخشانی را در این تیم ارائه کند و همچنین به همراه تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 قطر شود تا توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کند. 

1884577

در رقابتی که برای جذب این ستاره آرژانتینی شکل گرفته بود، لیورپول موفق شد او را برای حضور در این باشگاه و پروژه ورزشی جذابش متقاعد کند و با مدیران برایتون هم بر سر قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو که با توجه به بندهای پاداش می‌تواند تا 60 میلیون یوور هم افزایش پیدا کند به توافق برسد.

مک آلیستر پس از امضای قراردادش به سایت رسمی لیورپول گفت: «احساس بسیار خوبی دارم. حضور در اینجا رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. بودن در این باشگاه فوق العاده است و بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم. دوست دارم از روی اول تمرینات پیش فصل در اوج باشم. منتظر دیدن هم تیمی‌هایم هستم. سالی که گذشت برای من فوق العاده بود، از جام جهانی گرفته تا دستاوردی که با برایتون داشتیم. اما حالا زمان آن رسیده که به لیورپول فکر کنم و سعی کنم هر روز بازیکن و انسان بهتری باشم.»

1884578

این بازیکن قرار است پیراهن شماره 10 لیورپول را به تن کند و یورگن کلوپ به درخشش او در خط میانی تیمش بسیار امیدوار است.

دیدگاه‌ها