کد خبر : 1942703 | 18 خرداد 1402 ساعت 14:54 | 72.8K بازدید | 6 دیدگاه

شروع نقل و انتقالات ایران با رحمتی

انتخاب سرمربی توسط باشگاه نساجی شروع کار رسمی نقل و انتقالات تابستانی در ایران بود.

شروع نقل و انتقالات ایران با رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تکلیف نیمکت بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نامشخص است و باشگاه‌ها هنوز تعیین تکلیف نکرده و به طور جدی وارد نقل و انتقالات نشده‌اند، نساجی مازندران به‌عنوان یکی از نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود دست به کار شد و سید مهدی رحمتی را انتخاب کرد تا این مربی را از تیم‌هایی که خواهان حضورش هستند، دور کند.

سید مهدی رحمتی در حالی که یک فصل دیگر از قراردادش با آلومینیوم اراک باقی مانده بود، شرایط را برای ادامه همکاری مهیا ندید و البته در این بین صحبت از حضورش روی نیمکت تیم‌هایی مثل استقلال، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و ... نیز مطرح بود که جدا از بحث واقعیت یا شایعه بودن آنها، این مربی جوان تصمیم گرفت خیلی زود باشگاه بعدی را انتخاب کرده و فعالیت تیم آسیایی را شروع کند.

رحمتی که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای فعالیت در عرصه مربیگری دارد و نمی‌خواهد به یکباره در سال‌های نخست کارش راهی تیم‌هایی مثل استقلال شود، پس از عملکرد موفق در پدیده مشهد و آلومینیوم اراک، حالا چالش جدیدی را با نساجی مازندران که یک تیم پرهوادارتر و آسیایی است را انتخاب کرد.

باشگاه نساجی مازندران که در فصل اخیر نتوانست جایگاه خوبی به دست بیاورد و در رتبه سیزدهم لیگ برتر و فاصله ۴ امتیازی با منطقه سقوط قرار گرفت، حالا در حالی سید مهدی رحمتی را انتخاب کرده که این مربی با آلومینیوم اراک در دو فصل پیاپی نمایش خوبی داشت و قصد دارد نساجی را هم دوباره به شرایط مطلوب برگرداند.

رحمتی نخستین سرمربی لیگ برتر لقب گرفت که پس از اتمام فصل و در شروع نقل و انتقالات، با یکی از تیم‌های خواهانش قرارداد بست تا به نوعی مسیر انتقال مربیان آغاز شود و پس از آن هم بازیکنان تیم‌های خود را مشخص کنند.

دیدگاه‌ها