کد خبر : 1942708 | 18 خرداد 1402 ساعت 15:12 | 76.5K بازدید | 14 دیدگاه

مقصد بعدی رشید کجاست؟

ستاره‌ای که بدون هیاهو به تیم جدید می‌رود

دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران بدون توجه به هیاهوهای نقل و انتقالاتی و در سکوت کامل تیم جدید خود را انتخاب می‌کند.

ستاره‌ای که بدون هیاهو به تیم جدید می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری با 33 سال سن یکی از گلرهای مطرح و باتجربه فوتبال ایران است که حضور در تیم‌های بزرگی مثل ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد. رشید در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر کارش را با سپاهان را شروع کرد، اما در ادامه با اضافه شدن پیام نیازمند اختلافاتی با ژوزه مورایس پیدا کرد و در نیم فصل طلایی پوشان اصفهانی را ترک کرد.

رشید در نیم فصل دوم به پیکان پیوست تا در این تیم تهرانی و بی‌حاشیه، با آرامش بتواند کارش را جلو ببرد و روزهای خوب زیادی را هم در ترکیب خودروسازان سپری کرد.

رشید در مجموع برای پیکان در لیگ برتر در 13 مسابقه به میدان رفت و توانست 6 کلین شیت را در ترکیب این تیم میانه جدولی انجام بدهد که با توجه به شرایط تیمی پیکان و جایگاه این تیم در جدول این آمار برای رشید قابل قبول است. او در سپاهان هم یک کلین شیت انجام داده بود تا با توجه به تعداد بازی‌هایی که داشت، رکوردش خوب باشد.

1877227

دروازه‌بان سابق تیم ملی حالا به پایان قرارداد خود با پیکان رسیده و مشخص است که تمایلی به تمدید این قرارداد هم ندارد. رشید که همواره در تیم‌های مدعی لیگ برتر بازی کرده، برای ریکاوری ذهنی و رسیدن به آرامش به پیکان رفت و حالا بار دیگر می‌خواهد به سطح اول فوتبال برگردد.

نکته‌ای که درباره رشید وجود دارد، این است که او بدون توجه حواشی و در سکوت کامل مشغول مذاکره با تیم‌های خواهانش شده و برخلاف گذشته دنبال هیاهوهای نقل و انتقالاتی نخواهد بود. بدون تردید از جمع تیم‌های بالانشین برای رشید پیشنهادهایی خواهد رسید و او را دوباره درون چارچوب یک تیم متمول خواهیم دید. موضوعی که برای مظاهری اتفاق خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند این گلر را به آرزوی خود که بازی در جام جهانی بعدی است، برساند.

مظاهری در پیکان شماره 36 را برای خود انتخاب کرد و وقتی دلیل این مسئله را از او جویا شدند، انگیزه زیادی برای بازی کردن در جام جهانی در 36 سالگی خود توصیف کرد. به همین خاطر هواداران او منتظر هستند تا رشید را در لیگ بیست و سوم بار دیگر درون دروازه یک تیم مدعی ببینند.

دیدگاه‌ها