کد خبر : 1942737 | 18 خرداد 1402 ساعت 16:47 | 47.1K بازدید | 9 دیدگاه

پاسخ مبهم ستاره بایرن درمورد شایعه علاقه رئال

آلفونسو دیویس گفت اخباری که درباره پیوستنش به باشگاه‌های دیگر از جمله رئال شنیده می‌شود شایعه است؛ اما مدیر برنامه‌های ستاره بایرن حرف دیگری می‌زند.

پاسخ مبهم ستاره بایرن درمورد شایعه علاقه رئال

به گزارش "ورزش سه"، مدیربرنامه‌های آلفونسو دیویس در مونیخ بود و با مدیران بایرن برای تمدید قرارداد او مصاحبه می‌کرد که اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ اخراج شدند و تمدید قرارداد روی هوا ماند.

در این بین، شایعه شده که رئال مادرید در پی خریدن این بازیکن است. خود آلفونسو دیویس در واکنش به شایعات گفت: «شایعات همیشه هستند، اما در نهایت فقط شایعه‌اند. من هنوز دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم. هدف اصلی من بازی در بایرن و کمک به تیم تا سرحد توان است.

1884636

الان در بایرن تغییرات در جریان است. می‌بینید که مدیریت باشگاه دارد عوض می‌شود. اما این مسئله واقعا روی بازیکنان اثر نگذاشته. برای من مهم این است که برای باشگاهی که در آن هستم، بازی کنم.»

اما مدیر برنامه‌های دیویس خیلی واضح گفت با باشگاه‌های دیگر در تماس بوده است. نیک هوسه گفت: «با باشگاه‌های دیگر حرف زده‌ام؛ آن‌ها به من پیام داده‌اند و حرف زده‌اند. ولی گفت‌وگوهای پیشرفته با هیچ باشگاهی نداشته‌ایم.»

هوسه گفت آینده دیویس بین "هرچیزی ممکن است" و "ممکن است برود" تا بازنشسته شدن در بایرن متغیر است: «او در بایرن خوشحال است. در آنجا چند تا جام برده و باشگاه خوبی است، یکی از بهترین‌های دنیا. وقتی فکرش را بکنید، باشگاه‌های زیادی نیستند که او در صورت انتقال، به آن‌ها برود. فقط چند تا باشگاه هستند که ورزشکاری مثل آلفونسو دیویس می‌تواند به آن‌ها برود.»

دیدگاه‌ها