کد خبر : 1942768 | 18 خرداد 1402 ساعت 18:34 | 42.2K بازدید | 18 دیدگاه

نماینده آسیایی ایران اخبار خوش می‌دهد

باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد هواداران این تیم منتظر اخبار خوش باشند.

نماینده آسیایی ایران اخبار خوش می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان نخستین تیم لیگ برتری در نقل و انتقالات پیش‌فصل تکلیف سرمربی خود را تعیین کرد و هدایت تیمش را به سید مهدی رحمتی سپرد تا بتواند از بحران فصل گذشته خارج شود و دوباره تبدیل به یک تیم سرسخت شود و علاوه بر آن در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه بگیرد. 
حضور سید مهدی رحمتی در نساجی مازندران با شروع فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم همراه بوده و سرمربی جدید قائم‌شهری‌ها لیست نفرات مدنظرش را به باشگاه ارائه کرده تا بتوانند هرچه زودتر بازیکن بگیرند و تمرینات‌شان را شروع کنند. 

1883920

رحمتی که پس از تجربه موفق سرمربیگری در پدیده مشهد و آلومینیوم اراک حالا چالش جدیدی را با نساجی مازندران انتخاب کرده و سعی در موفقیت این تیم دارد، به دنبال ساخت یک تیم با شخصیت و متفاوت نسبت به سال گذشته است تا بتوانند مقابل حریفان قدرتمند لیگ برتری و آسیایی عرض اندام کنند و نتیجه بگیرند. 

باشگاه نساجی مازندران نیز که خیلی زود تصمیم به انتخاب سرمربی گرفت و سید مهدی رحمتی را به‌عنوان یک مربی باانگیزه انتخاب کرد، حالا وارد فاز نقل و انتقالات شده و در پیامی کوتاه برای هوادارانش نوشته است: «به‌زودی خبرهای خوشی خواهد رسید...»

دیدگاه‌ها