کد خبر : 1942803 | 19 خرداد 1402 ساعت 02:30 | 107K بازدید | 46 دیدگاه

شماره علی دایی روی تن این ستاره نشست (عکس)

امیرحسین حسین زاده موفق شد اعتماد امیر قلعه‌نویی را به دست بیاورد و در اردوی تیم ملی باقی بماند.

شماره علی دایی روی تن این ستاره نشست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جوان و لژیونر ایرانی تیم شارلروای بلژیک یکی از نفراتی بود که مینی کمپ تیم ملی فوتبال دعوت شد و در روزهای گذشته زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرد. حسین زاده که در لیگ بیست و یکم یکی از ارکان اصلی قهرمانی استقلال بود، بعد از پایان فصل به واسطه بند فسخی که داشت، جدا شد و به بلژیک رفت. 
او بعد از یک فصل حضور در فوتبال بلژیک حالا توانسته به تیم ملی دعوت شود. درباره حسین زاده با توجه به پست بازی او و ترافیک موجود در بین وینگرها و مهاجمان تصور می‌شد او شانس کمتری برای ماندن در اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا داشته باشد. 

1884743

با این حال عملکرد خوب حسین زاده 23 ساله سبب شد تا امیر قلعه‌نویی به او اعتماد کند و در لیست 25 نفره نهایی نیز نامش را قرار بدهد. 
حسین زاده در بازی دوستانه با تیم امید هم با شماره 10 تیم ملی به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. او بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و بی‌شک این عملکرد هم در ماندنش در اردوی تیم ملی نقش داشته است. 

1884744

حالا به نظر می‌رسد شماره‌ای که در جام جهانی 2022 برتن کریم انصاری فرد بود و مدت‌ها آن را کسی بر تن نکرد، صاحب جدید خود را پیدا کرده است؛ حسین زاده با شماره‌ای که علی دایی سال‌ها در تیم ملی آن را می‌پوشید به میدان رفته و احتمالا هم وارث آن خواهد ماند.

دیدگاه‌ها