کد خبر : 1942820 | 19 خرداد 1402 ساعت 01:23 | 35.7K بازدید | 2 دیدگاه

افشاگری سرمربی تیم زیر 19 سال:

سیاست عجیب گالتیه در PSG لو رفت

زومانا کامارا، سرمربی تیم زیر 19 سال پاری‌سن‌ژرمن، از سیاست عجیب گالتیه به شدت انتقاد کرد.

سیاست عجیب گالتیه در PSG لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن با وجود داشتن ستاره‌های گران‌قیمت متعدد در ترکیب خود توفیق چندانی در فصل جاری نداشت و قهرمانی دشوار در لیگ یک فرانسه تنها موفقیت این تیم بود. پاریسی‌ها در یک دهه اخیر ستاره‌های زیادی به ترکیب خود اضافه کرده‌اند اما هنوز نتوانسته‌اند به موفقیت بزرگی در اروپا دست یابند. به نظر می‌رسد که سیاست فعلی آنها راه را برای رشد ستاره‌های جدید ناهموار کرده است. 
زومانا کامارا، سرمربی تیم زیر 19 سال پاری‌سن‌ژرمن، در گفت و گوی اخیر خود در مورد سیاست عجیب کریستوف گالتیه نسبت به تیم‌های پایه باشگاه افشاگری انجام داده و آن را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او سرمربی تیم بزرگسالان را به این متهم کرد که درهای تیمش را به روی استعدادهای جوان بسته است. 

1883955

در مصاحبه کامارا که ابولا آن را منتشر کرده آمده است: "من هیچ ملاقاتی با گالتیه نداشته‌ام. او حتی یک کلمه هم با من صحبت نکرده است. من در عمرم هیچ صحبتی با گالتیه انجام نداده‌ام و اصلا همدیگر را نمی‌شناسیم!" 
او با اشاره به بی‌توجهی محض گالیته به تیم‌های پایه گفت: "من به تصمیم او احترام می‌گذارم اما در زمان پوچتینو همه چیز متفاوت بود. او در همان روز اول من را به اتاق خود دعوت و اعلام کرد که درهای اتاقش همیشه به رویم باز است و هر وقت بخواهم می‌توانم با او ملاقات داشته باشم."

دیدگاه‌ها