کد خبر : 1942821 | 19 خرداد 1402 ساعت 01:34 | 137.9K بازدید | 33 دیدگاه

سرمربی بارسا از تصمیم لئو حمایت کرد

واکنش غیرمنتظره ژاوی به حضور مسی در میامی

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از تصمیم لیونل مسی برای انتخاب اینتر میامی حمایت کرد.

واکنش غیرمنتظره ژاوی به حضور مسی در میامی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن نه به بارسلونا برگشت و نه به پیشنهاد نجومی الهلال پاسخ مثبت گفت. او ترجیح داد اینتر میامی را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند و فوتبال خود را با آرامش در MLS ادامه دهد. این تصمیم مسی باعث شگفتی هواداران بارسلونا شد؛ چرا که آنها خود را آماده استقبال از ستاره محبوب‌شان کرده بودند. 
با این وجود اما ژاوی، سرمربی بارسلونا، ضمن حمایت از تصمیم لیونل مسی، آن را منطقی دانست: "باید به تصمیم او احترام بگذاریم. ما اغلب وقتی می‌خواهیم نظر بدهیم خودمان را در موقعیت طرف مقابل قرار نمی‌دهیم. لیونل مسی بودن آسان نیست! او در این مدت آرامش نداشت و بعد از این همه فشار طبیعی است که سعی کند فوتبال خود را در محیطی آرام ادامه دهد." 

1884797

ژاوی در مصاحبه با Jijantes تصمیم مسی را یک تصمیم دشوار دانست: "این تصمیم آسانی برای مسی نبود. در واقع خود او آن را به باشگاه اطلاع نداد بلکه خورخه، پدرش، با باشگاه تماس گرفت و گفت که لئو نمی‌خواهد به بارسا بیاید." 
او که یکی از حامیان اصلی پروژه بازگشت مسی به بارسا بود در مورد علت به سرانجام نرسیدن آن گفت: "هیجان بالایی در مورد احتمال بازگشت مسی وجود داشت. ما با هم در این مورد خیلی صحبت کردیم و مشتاقانه منتظر تمام شدن کار بودیم. با این وجود اما شرایط برای این کار جور نشد، چرا که مسی دوست داشت در پایین‌ترین سطح تنش و فشار بازی کند و در زندگی‌اش آرامش بیشتری داشته باشد."

دیدگاه‌ها