کد خبر : 1942901 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:14 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

تکواندوی گرندپری رم

پیروزی قاطع ناهید کیانی مقابل قهرمان جهان

۳ نماینده ایران در رقابت‌های گرندپری رم کار خود را با برتری مقابل رقبایشان آغاز کردند، اما علیرضا نادعلیان با شکست مقابل حریف برزیلی حذف شد.

پیروزی قاطع ناهید کیانی مقابل قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری رم در ایتالیا، ناهید کیانی، متین رضایی و ابوالفضل عباسی در دور نخست مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما علیرضا نادعلیان با شکست مقابل حریفی از برزیل از دور مسابقات کنار رفت.

ناهید کیانی، نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران، که پیش از این مسابقات با درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان صاحب مدال طلا شده بود، در نخستین مبارزه خود برابر فاناپا هارنسوجین دارنده مدال طلای 2019 جهان از تایلند ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر صفر و ۱۲ بر ۵ به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

کیانی در دومین مبارزه مقابل ندا لعرج نفر چهارم رنکینگ المپیکی از مراکش به میدان می‌رود.

متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران نیز در دور نخست مقابل زید الهلوانی از اردن با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد تا با دنیس بارتا از ایتالیا مصاف کند. رضایی در این مبارزه در راند نخست ۱۵ بر ۷ شکست خورد اما در ۲ راند بعدی با نتایج ۶ بر ۶ و ۷ بر ۴ به برتری رسید.

همچنین ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست مقابل رائول گارسیا مارتینز از اسپانیا ۲ بر صفر و با نتایج ۱۰ بر ۲ و ۱۲ بر ۷ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه مقابل کوتالمیس امره دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۳ از ترکیه به میدان می‌رود.

اما علیرضا نادعلیان نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در ادامه عملکرد ضعیف خود در مسابقات قهرمانی جهان، اینبار در دور نخست گرندپری رم مقابل مایکون سیکوئرا نفر چهارم رنکینگ المپیکی از برزیل با نتایج ۱۵ بر ۲ و ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

دیدگاه‌ها