کد خبر : 1942915 | 19 خرداد 1402 ساعت 15:16 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج:

برای ماندن باید کاری می‌کردم که راضی نبودم

رییس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: واقعا بحث رفتن نداشتم، اما تنش‌هایی در فدراسیون بود و من باید در پی آن اقداماتی انجام می‌دادم که دلم نمی‌آمد آن اقدامات از سوی من انجام شود.

برای ماندن باید کاری می‌کردم که راضی نبودم

به گزارش "ورزش سه" حسن تامینی، رییس فدراسیون شطرنج، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد پذیرش استعفایش از سوی وزارت ورزش اظهار کرد: دیگر خیلی سرکار نمی‌روم. شنیده‌ام امروز آقای وزیر استعفا را به آقای پولادگر ارجاع داده که باید حتما اقدام کنند. باید آقای وزیر دستور بدهد تا ببینیم چه می‌شود.

رییس مستعفی فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا در غیاب شما کارهای فدراسیون شطرنج به نایب رییس محول شده است، گفت: خیر. خانم پریدر هم خیلی به فدراسیون نمی‌آید که علت آن را باید از خودش بپرسید. دانشفر دبیر در فدراسیون حضور دارد و اگر کاری هم باشد خود من به فدراسیون می‌روم و پیگیری می‌کنم.

تامینی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس ثبت نام می‌کنید؟ گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. به گمانم آذر ثبت نام‌ها انجام می‌شود باید ببینیم چه می‌شود و بعد تصمیم بگیرم.

او در مورد اینکه قبلا در نشست خبری خود اعلام کرده بود که قصد استعفا ندارد و حالا با توجه به استعفایش آیا دلیل آن تنها ثبت نام در انتخابات مجلس است؟ گفت: من واقعا در آن زمان بحث رفتن نداشتم اما بعد از آن اتفاقاتی افتاد. عزیزانی آمدند و مسائلی را برای حضورم در انتخابات مجلس مطرح کردند. نیاز است درصد مشارکت را بالا ببریم و اگر ما برویم مشارکت بالا می‌رود. البته کمی هم شرایط سخت فدراسیون را هم داشتیم که نباید نادیده بگیریم.

تامینی در ادامه گفت: تنش‌هایی در فدراسیون بود و من باید در پی آن اقداماتی را انجام می‌دادم. دلم نمی‌آمد آن اقدامات از سوی من انجام شود. مصاحبه‌ای خانم پریدر انجام داده بود که من هم شکایت قضایی کردم. باید اقداماتی صورت می‌گرفت که خودم راضی نبودم در قالب رییس فدراسیون این پیگیری‌ها انجام شود. من راضی نیستم که خانم پریدر حذف شود اما صحبت‌هایی که مطرح کرد در خانواده ما تاثیر منفی گذاشته بود.

رییس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: با این شرایط من فکر کردم نیاز باشد که استعفا دهم. البته صحبت‌ها و نقطه نظراتی هم وزارت داشت که باید اقداماتی صورت می‌دادیم. ما گفتیم که انجام دهنده این اقدامات نباشیم. اگر می‌ماندم باید حتما اقداماتی (برکناری خانم پریدر) را انجام می‌دادم.

دیدگاه‌ها