کد خبر : 1942928 | 19 خرداد 1402 ساعت 16:37 | 20.8K بازدید | 32 دیدگاه

هالند: سیتی پارسال من را کم داشت

ارلینگ هالند اعتراف کرد که فصل قبل با دیدن بازی‌های منچسترسیتی اعصابش خرد می‌شده، چون هیچکس در نوک خط حمله نبوده تا فرصت‌هایی که تیم می‌ساخته را گل کند.

هالند: سیتی پارسال من را کم داشت

به گزارش "ورزش سه"، هالند در فصل اول حضورش در منچسترسیتی 36 گل در لیگ برتر زد و رکورد بیشترین گل زده در یک فصل این رقابت‌ها را شکست.

این مهاجم 22 ساله در گفت‌وگو با ریو فردیناند تاکید کرد به قابلیتش در زدن ضربات آخر افتخار می‌کند و درباره نقشش در حملات سیتی توضیح داد: «این خوب است که در زدن تقه آخر خوب باشی. فصل قبل بارها دیدم که سانترهای آن‌ها از کل 18 قدم رد می‌شود و هیچکس آنجا نیست که ضربه آخر را بزند. خودم را خیال می‌کردم که آنجا هستم و فکر می‌کردم اگر من بودم، ضربه آخر را زده بودم.

وقتی به اینجا آمدم، به همین موضوع فکر می‌کردم. من کسی نیستم که فرصت‌ها را خلق می‌کند، ولی من هم نقش خودم را در تیم دارم؛ و نقش من زدن این تقه‌هاست. کار من کمک به تیم است تا توپ را به تور دروازه بدوزم.»

1884945

هالند 22 ساله در 52 مسابقه 52 گل زد تا ثابت کند که به بهترین نحوی وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. او در همان فصل اول حضورش در لیگ برتر، طوفان به پا کرد و هری کین و محمد صلاح را محو کرد: «من بازی‌های قبلم را اصلا نگاه نمی‌کنم. تلاش می‌کنم به بازی بعدی فکر کنم و زیاد درگیر اینکه چطور بازی کردم و چه چیزی را اشتباه انجام دادم، نباشم.

سعی می‌کنم به بازی بعدی حمله کنم. وقتی جوان‌تر بودم، کمی درگیر بازی‌های قبلی‌ام می‌شدم ولی زیاد بهش فکر می‌کردم، برای همین این کار را متوقف کردم. نوار بازی‌های هیچ کس دیگری را هم تماشا نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها