کد خبر : 1942999 | 19 خرداد 1402 ساعت 21:46 | 60.1K بازدید | 12 دیدگاه

اعضای هیات مدیره فعلی به مجمع دعوت نشدند

ایمیلی که مدیران استقلال از دریافت آن طفره می‌روند

اعضای هیات مدیره کنونی باشگاه استقلال تا این لحظه به جلسه مجمع این باشگاه دعوت نشده‌اند.

ایمیلی که مدیران استقلال از دریافت آن طفره می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، مجمع مهم باشگاه استقلال قرار است روز یکشنبه 21 خرداد برگزار شود و مهم‌ترین موضوع مورد بحث انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه است.

درباره تغییرات مدیریتی در استقلال گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفته و به احتمال فراوان شاهد تغییر در ترکیب هیات مدیره باشگاه خواهیم بود، اما مسئله مهمی که اتفاق افتاده عدم دعوت از اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه برای حضور در مجمع است.

در جلسه قبلی مجمع استقلال که روز 16 خرداد برگزار شد هم اعضای هیات مدیره فعلی این باشگاه حضور نداشتند و همین مسئله خبرساز شد. بعد از آن جلسه قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی صراحتا اعلام کرد که مجمع جای سهام‌دارهاست و قرار نیست اعضای هیات مدیره حضور داشته باشند.

حالا برای جلسه روز یکشنبه نیز هیچ دعوت‌نامه‌ای برای مدیران کنونی استقلال ارسال نشده است. دعوت‌نامه‌های حضور در مجمع برای افراد ایمیل شده اما مدیران استقلال از دریافت یا عدم دریافت چنین دعوت‌نامه‌ای طفره می‌روند.

محمد مومنی، عضو هیات مدیره استقلال، وقتی با پرسشی درباره دعوت به مجمع مواجه شد، اعلام کرد که ایمیل خود را چک نکرده و اطلاعی از این مسئله ندارد. حجت کریمی هم وقتی با این پرسش مواجه شد که آیا در جلسه مجمع حضور پیدا می‌کند یا خیر، اینطور پاسخ داد: «نمی‌دانم. هرچه قسمت باشد.»

موضوعی که مشخص است این است که سازمان خصوصی‌سازی بازهم قصدی برای دعوت از اعضای کنونی هیات مدیره باشگاه استقلال در مجمع ندارد و این اتفاق احتمالا برای مجمع پرسپولیس هم رخ می‌دهد.

بی‌شک مدیران کنونی استقلال منتظرند تا دعوتنامه حضور در مجمع را بگیرند و در جریان اتفاقاتی که روز یکشنبه می‌افتد باشند، اما با توجه به احتمال زیاد تغییر در استقلال آنها احتمالا همچنان ایمیل جنجالی را برای حضور در مجمع دریافت نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها