کد خبر : 1943005 | 19 خرداد 1402 ساعت 22:04 | 29.2K بازدید | 17 دیدگاه

در مراسم معارفه سرمربی جدید اسپرز

پوستکوگلو: تاتنهامی می‌سازم که به آن افتخار کنید

مراسم معارفه آنگه پوستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام، انجام شد و او در اولین پیام به هواداران اسپرز گفت برای هدایت این تیم هیجان زیادی دارد.

پوستکوگلو: تاتنهامی می‌سازم که به آن افتخار کنید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام روز سه‌شنبه اعلام کرد آنگه پوستکوگلوی استرالیایی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است. او که در فصل گذشته با سلتیک اسکاتلند فاتح سه‌گانه شده بود راهی لندن شد تا به عنوان جانشین آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام بنشیند.

پوستکوگلو امروز عصر در محل باشگاه تاتنهام حاضر شد و با به دست گرفتن پیراهن تاتنهام رسما به عنوان سرمربی به هواداران معرفی شد. این مربی استرالیایی سپس برای اولین بار با هواداران تیم جدیدش صحبت کرد.

1885069

پوستکوگلو که با تاتنهام قراردادی چهارساله امضا کرده با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر شغل جدیدی است که آن را بسیار باارزش می‌داند گفت:" سلام به همگی، خیلی خوشحالم که بالاخره کارم به عنوان سرمربی این باشگاه بزرگ را شروع می‌کنم. من بی‌صبرانه منتظر انجام دادن وظایفم در این پست هستم".

سرمربی جدید تاتنهام در ادامه گفت:" این فرصت بی‌نظیری برای ما است تا در جهت دیگری حرکت کنیم، فوتبال متفاوتی بازی کنیم و فضایی به وجود بیاوریم که نماینده ارزش‌ها و سنت‌های این باشگاه بی‌نظیر باشد. امیدوارم تیمی بسازم که همه شما به آن افتخار کنید و از همه چیز مهم‌تر از تماشای بازی‌هایش هیجان‌زده بشوید. به شما اطمینان می‌دهم که از همین دوران پیش‌فصل من، کادر فنی‌ام و بازیکنانم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد تا مطمئن شویم با شروع فصل شما هم مثل من برای یک فصل خوب هیجان‌زده باشید. منتظر دیدار همه شما در استادیوم هستم، به خصوص در اولین بازی خانگی‌مان".

1885070

دیدگاه‌ها