کد خبر : 1943136 | 20 خرداد 1402 ساعت 13:53 | 36.3K بازدید | 6 دیدگاه

جلسه تعیین کننده دقیقی با مدیران شمس‌آذر

تکلیف یک سرمربی فردا مشخص می‌شود

سعید دقیقی فردا در جلسه‌ای مهم با مدیران باشگاه شمس‌آذر شرکت می‌کند تا تکلیف او برای فصل جدید روشن شود.

تکلیف یک سرمربی فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سعید دقیقی بعد از صعود شمس‌آذر به لیگ برتر و با اتمام قراردادش، خداحافظی خود از این تیم را اعلام کرد، اما در روزهای گذشته صحبت‌های جدیدی میان مدیران باشگاه قزوینی و این مربی جوان مطرح شده که او را دوباره به نیمکت شمس‌آذر نزدیک کرده است.

با وجود اینکه در مذاکرات صورت گرفته به صورت شفاهی نظر دقیقی جلب شده اما همچنان قرارداد جدیدی میان دو طرف به امضا نرسیده و از سوی دیگر مدیران شمس‌آذر هم نمی‌خواهند زمان را از دست بدهند.

در این وضعیت فردا اعضای هیات مدیره باشگاه تازه وارد لیگ برتر فردا جلسه‌ای را با سعید دقیقی برگزار می‌کنند تا تکلیف او روشن شود. اگر در این جلسه دو طرف به توافق نهایی برسند،‌قرارداد جدید به امضا می‌رسد و دقیقی کارش را برای حضور با شمس‌آذر در لیگ برتر جلو می‌برد و اگر دو طرف به توافق نرسند،‌مدیران شمس‌آذر به سراغ گزینه‌های دیگر برای سپردن نیمکت تیم شان به او خواهند رفت.

در روزهای گذشته شایعاتی نیز پیرامون مذاکرات مدیران شمس‌آذر با برخی مربیان دیگر وسط آمده اما اولویت آنها فعلا روی دقیقی است؛ مگر اینکه در جلسه فردا توافقی حاصل نشود و آنوقت آنها به سراغ مربیان دیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها