کد خبر : 1943159 | 20 خرداد 1402 ساعت 15:21 | 63.7K بازدید | 22 دیدگاه

استقبال وحشتناک از مسی در چین

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از ورود به پکن برای بازی دوستانه فوتبال مقابل استرالیا، مورد استقبال گسترده هواداران قرار گرفت.

استقبال وحشتناک از مسی در چین

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی که پس از قهرمانی با پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه و پایان قراردادش با این تیم به اینتر میامی پیوست، امروز با هواپیمایی اختصاصی وارد پایتخت کشور چین شد تا در اردوی تیم ملی آرژانتین شرکت کند.

این فوق ستاره آرژانتینی بلافاصله پس از ورود به پکن در فرودگاه مورد استقبال هواداران قرار گرفت و با فریاد «مسی، مسی» حاضران در فرودگاه مواجه شد. همچنین صدها نفر در فاصله بین فرودگاه و هتل محل اقامت مسی منتظر بودند و زمانی که اتوبوس مسی را می‌دیدند، شروع به تشویق و فریاد زدن نام مسی می‌کردند.

1885340

ورود مسی به به چین به موضوع پرطرفدار کاربران چینی در شبکه‌های اجتماعی هم تبدیل شده و افراد مختلف از اشتیاق خود برای ملاقات لیونل مسی که در جام جهانی 2022 قهرمان شد، صحبت می‌کنند.

به نقل از روزنامه‌های محلی، این هفتمین بار است که مسی به چین سفر می‌کند و آخرین حضور او در این کشور نیز به سال 2017 برمی‌گردد.

تیم ملی آرژانتین روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن در حضور 68 هزار هوادار در یک بازی دوستانه به مصاف استرالیا می‌رود که این دیدار اولین مسابقه بین‌المللی فوتبال در چین پس از محدودیت‌های شدیدی است که در پی همه‌گیری کرونا در این کشور ایجاد شد.

1885341

دیدگاه‌ها