کد خبر : 1943173 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:04 | 17.8K بازدید | 9 دیدگاه

نظر اسطوره‌های یونایتد درباره سه‌گانه سیتی

منچسترسیتی امشب فرصت دارد سه‌گانه مهمش را تکمیل کند اما نظر بازیکنان یونایتد که سه‌گانه را برده‌اند، در این باره چیست؟

نظر اسطوره‌های یونایتد درباره سه‌گانه سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب این بخت را دارد تا لیگ قهرمانان را ببرد و سه‌گانه مهم لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان را در یک فصل درو کند. این افتخار قبلا فقط یک بار نصیب باشگاهی در انگلیس شده و آن هم سال 1999 توسط منچستریونایتد رقم خورد. نظر بازیکنان آن تیم یونایتد درباره سه‌گانه سیتی چیست؟ 

روی کین

هنوز که سه‌گانه را نبرده‌اند. تیم شگفت‌انگیزی دارند و مدعی اصلی هستند، اما هنوز باید بروند و کار را تمام کنند. 

فوتبال عوض شده و آن‌ها تیم بزرگتری در مقایسه با یونایتد 99 دارند. وقتی به بازیکنانی که از نیمکت به زمین می‌روند نگاه می‌کنی، بازیکنان بین‌المللی بیش‌تری می‌بینی.

1883339

گری نویل

دلم می‌خواهد سیتی سه‌گانه را ببرد؟ نه، نه، نه، نمی‌خواهم! اگر هوادار منچستریونایتد هستی، دلت نمی‌خواهد سیتی سه‌گانه را ببرد. اما اگر ببرند، باید دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا ببری و بگویی: "این مربی و این گروه از بازیکنان به دستاوردی بی‌نظیر رسیده‌اند."

1873234

دیوید بکام 

به نوئل (گالاگر، خواننده طرفدار سیتی) گفتم اگر شماها لیگ قهرمانان را ببرید و به سه‌گانه برسید، مسلما این دستاورد خاصی برای هر باشگاهی است. اما فقط یک تیم می‌تواند اولین باشگاهی باشد که آن را به دست می‌آورد. و آن باشگاه ما بودیم. بنابراین راستش را بگویم، اگر این‌ها سه‌گانه را ببرند، به عنوان یک بازیکن، این احساس که هر سه جام را بالای سر ببری و تاریخ‌ساز شوی، احساس شگفت‌انگیزی است. 

ما همه بازیکنان بومی بودیم که در تمام طول این مسیر با یونایتد زندگی کرده‌ و آن را تنفس کرده بودیم و بعد که سه‌گانه را بردیم، آن طور که ما بردیم، و همچنین برای بار اول بود که اتفاق می‌افتاد، دیگر تکرارشدنی نیست.

1885374

تدی شرینگام

می‌دانم که بازیکن سابق قرمزها هستم و نمی‌خواهم آن‌ها این کار را بکنند ولی اگر از عهده‌اش برآمدند، باید دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا بگیری و بگویی واقعا پدیده بوده‌اند. این طور که این‌ها امسال بازی کرده‌اند، فوتبال شاعرانه‌ای بوده است. آن‌ها کاملا لیاقت بردن سه‌گانه را دارند.

1499058

دیدگاه‌ها