کد خبر : 1943179 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:39 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمانان دختر و پسر پارکورکار در کیش گیمز

در یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش، فینال رقابت‌های پارکور کیش گیمز ۲۰۲۳ در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

قهرمانان دختر و پسر پارکورکار در کیش گیمز

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های پارکور رویداد ملی کیش‌گیمز ۲۰۲۳ با حضور ۶۵ پارکور کار سرعت و فری استایل از ۱۷ استان کشور برگزار شد.

در بخش سرعت دختران، صبا برازنده از فارس قهرمان شد، مهدیه رعیت‌پور از مازندران مقام دوم را کسب کرد و مبینا نظری از فارس به مدال برنز رسید.

در بخش سرعت پسران محمد عباسی از فارس مقام نخست را از آن خود کرد و علی شرفی و محمد جواد میر قلمی از خراسان رضوی نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

1885383

در بخش فری‌استایل دختران، حنانه احمدی ابراهیمی و مهلا آبدنگچی از مازندران صاحب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند و صبا برازنده از فارس عنوان سومی را کسب کرد.

در بخش فری‌استایل پسران نیز امیرمهدی صابری از کرمان طلایی شد، محمد اکبری از قم مدال نقره را از آن خود کرد و مهدی اکبری از قم برنز را به گردن آویخت.

رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش در یازده رشته ورزشی، به همت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی و با همکاری فدراسیون‌های ورزشی، ۲۶ اردیبهشت تا ۱ تیر ماه در میکامال کیش برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها