کد خبر : 1943182 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:49 | 284.8K بازدید | 212 دیدگاه

کمیته فنی بررسی می‌کند

رسمی: چهار گزینه سرمربیگری ایرانی استقلال

باشگاه استقلال با انتشار پیامی در کانال رسمی خود به تشریح برنامه‌های مدیریت برای انتخاب سرمربی جدید پرداخت.

رسمی: چهار گزینه سرمربیگری ایرانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روشن شدن تکلیف نیمکت استقلال به جدی‌ترین موضوع نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده و علاقه‌مندان به این تیم مترصد جزئیات و تحولات پروسه انتخاب سرمربی جدید باشگاه هستند.

در همین رابطه و پس از اینکه صبح امروز باشگاه استقلال از تشکیل کمیته فنی هفت نفره برای انتخاب سرمربی جدید خبر داد، حالا در پیامی به انتشار کلیاتی بیشتر در این رابطه پرداخت. در این پیام آمده است؛

همان طور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدید رسیده است.

با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه‌های کاری تعدادی از مربیان ایرانی و خارجی، در حال حاضر ۴ مربی ایرانی و چند مربی خارجی مد نظر باشگاه قرار دارند که بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی، در همین خصوص ادامه دارد.

باشگاه استقلال بررسی‌های نهایی را روی مربیان مد نظر ادامه می‌دهد تا با رعایت سرعت و دقت، بهترین گزینه را جهت سرمربی‌گری استقلال برای فصل آینده، انتخاب کند.

به نظر می‌رسد چهار گزینه استقلال شامل این نفرات باشند: جواد نکونام، ساکت الهامی، محمد ربیعی و البته علیرضا منصوریان که تحت قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان است.

1885400
جواد نکونام در ابتدای فصل گذشته هم فاصله‌ای تا پذیرش هدایت استقلال نداشت اما در نهایت ترجیح داد کار خود را در فولاد دنبال کند. حالا او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی داخلی استقلال مطرح است.
1885398
چهره محبوب هواداران استقلال و سرمربی فعلی فولاد هم به عنوان یکی از گزینه‌های شاخص مربیگری استقلال روی میز مدیران این باشگاه قرار دارد. البته قرارداد منصوریان با فولاد موضوعی است که نقشی کلیدی در روند انتخاب سرمربی جدید ایفا خواهد کرد.
1885397
نام ساکت الهامی، مربی سابق استقلال و سرمربی فصل گذشته هوادار، بار دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این باشگاه مطرح شده است. الهامی به واسطه کسب دو قهرمانی در جام‌های حذفی در فصول گذشته کاندیدای نشستن روی نیمکت تیم محبوبش بوده است.
1885401
محمد ربیعی هم به واسطه کسب نتایج قابل قبول در مس رفسنجان طی سال‌های اخیر، دیگر گزینه حضور روی نیمکت باشگاه استقلال است. او تنها گزینه‌ای است که سابقه حضور در استقلال را نداشته است و از این نظر گزینه‌ای متفاوت در جمع نامزدهای داخلی سرمربیگری استقلال به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها