کد خبر : 1943291 | 20 خرداد 1402 ساعت 23:32 | 133.6K بازدید | 63 دیدگاه

مربی اسپانیایی، پس‌فردا در تهران

همه گزینه‌های خارجی استقلال می‌آیند!

خوان لوپس کارو، سرمربی ۶۰ ساله اسپانیایی، اولین خارجی مدنظر استقلال برای نیمکت آنهاست.

همه گزینه‌های خارجی استقلال می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، لوپس کارو سرمربی سابق تیم رئال مادرید است که به گفته حجت کریمی بلیت ایران را تهیه کرده و به تهران خواهد آمد!
کریمی گفت: او ۴۸ ساعت اینجاست و امکانات ما را می‌بیند.

1885660
کارو ۶۰ ساله است و در دو سال گذشته بدون تیم بوده‌.

حجت کریمی، مدیر استقلال، در این باره به ورزش سه گفت: چند مربی خارجی مشتاق حضور در استقلال هستند و ما آنها را دعوت می‌کنیم تا شرایط ما را ببینند و ما هم این نفرات را بهتر بشناسیم. کریمی درباره اینکه آیا با کارو توافق کرده‌اند یا نه هم گفت: خیر. فعلا ایشان به تهران می‌آیند تا شرایط را بسنجیم.

درباره سرمربی:
لوپز کارو مربی‌ای است که به واسطه هدایت تیم مایورکا و حضور چهار ساله‌اش در رئال مادرید B، به عنوان یک مربی آینده‌دار در اسپانیا شناخته شد اما بعد از یک دوره حضور ناموفق در رئال، در تیم‌های مختلفی کار کرده است؛ از راسینگ سانتاندر و لوانته گرفته تا سلتاویگو. آخرین تیم اسپانیایی او، تیم زیر ۲۱ سال لاروخا است که از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در آنجا حضور داشته است. او پس از این دوره کاری، از اسپانیا بیرون آمده و دیگر هرگز در لالیگا مربیگری نکرد.

لوپز کارو در کشور رومانی حضور کوتاهی داشته و سپس سرمربی تیم عربستان شده و از آنجا به عمان رفته و پس از آن در دو تیم چینی نیز حضور داشته است. در دو شغل آخر او در سال ۲۰۱۷ در تیم دالیان ییفانگ از لیگ یک به سوپرلیگ صعود کرده و پس از اخراج در سال ۲۰۱۸، در شنژن از دسته دوم به یک دسته بالاتر آمده است و در جولای ۲۰۱۹ پس از ۱۲ بازی بدون پیروزی، جای خود را به روبرتو دونادونی مشهور داده و پس از آن در انتظار پیشنهادی مثل استقلال بوده است.

1885669

دیدگاه‌ها