کد خبر : 1943315 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:40 | 505.4K بازدید | 96 دیدگاه

چرا وحشت دارید حرف بزنم؟

جنجال مایلی‌کهن: در حد من نیستی، ساکت!

گفت‌وگوی شبکه خبر پیرامون تیم ملی به یکباره با صحبت‌های جنجالی پیشکسوت فوتبال ایران و حمله به مجری همراه بود.

جنجال مایلی‌کهن: در حد من نیستی، ساکت!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه مجله فوتبال شبکه خبر که معمولا گفت‌وگو محور است و پیرامون حواشی روز فوتبال ایران مصاحبه‌هایی انجام می‌دهد، شنبه شب با اجرای پیمان اسدیان روی آنتن رفت که محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی نیز با تماس تلفنی روی خط آمد تا مکالمه بین آنها شکل بگیرد.

آنطور که مجری شبکه خبر می‌گوید، قرار بود گفت‌وگو پیرامون شرایط تیم ملی و مسابقات کافا و تیم المپیک ایران باشد و همچنین مایلی‌کهن به طور مختصر به اظهارات احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال علیه او واکنش نشان دهد، اما به یکباره مسیر مصاحبه عوض شد.

مایلی‌کهن در کنار اظهاراتی که بنابر گفته پیمان اسدیان مرتبط با موضوع برنامه مجله فوتبال نبود، بخاطر صحبت‌های این مجری شبکه خبر به شدت ناراحت شد و گفت‌وگویی بین طرفین به وجود آمد که برای بینندگان عجیب غیرمنتظره بود.

گفت‌وگوی اسدیان با مایلی‌کهن بیش از ۱۰ دقیقه به طول انجامید، اما بخشی از آن که مجادله لفظی بین طرفین بود، بیشتر از سایر صحبت‌ها جلب توجه کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید که شروع آن به دلیل دخالت مجری در بین اظهارات سرمربی اسبق تیم ملی در واکنش به حرف‌های مطرح شده علیه سرمربیان تیم ملی و المپیک و مدیران فدراسیون بود:

مجری: «چند نکته بگویم. اصول اخلاقی را که قطعا بهتر از من می‌دانید و رعایت می‌کنید. دوستانی که شما نام می‌برید... ما به‌عنوان یک رسانه بی‌طرف این وقت را قائل هستیم تا پاسخگو باشند. شما اسامی افرادی را بردید که اینجا نیستند.»

ویدئو: 303238

مایلی‌کهن: «بنده استقبال از این قضیه می‌کنم. نه تنها به شما پاسخ بدهم، بلکه...»

مجری: «ما که در جایگاه نیستیم که شما به ما پاسخ بدهیم. شما وقتی اسم چند نفر را می‌آورید، باید حق پاسخگویی به آنها بدهیم.»

مایلی‌کهن: «شما یکی از مخالفین سرسخت من بودید که الان هم این موضع‌گیری را دارید!»

مجری: «من اصلا سنم به شما قد نمی‌ده با شما مخالفت کنم. من را وارد این بازی نکنید.»

مایلی‌کهن: «من با ادله صحبت می‌کنم.»

مجری: «بحث من نیستم. بحث فوتبال کشور است.»

مایلی‌کهن: «من که نمی‌خواستم(روی خط) بیایم. تهیه کننده محترم‌تان گفتند.»

* پس از حدود یک دقیقه که مایلی‌کهن اظهارات دیگری به میان آورد، پیمان اسدیان دوباره مداخله کرد که این بار هم با واکنش تندتر سرمربی اسبق تیم ملی همراه بود.

مایلی‌کهن: «شما نمی‌ذاری که. بیشتر از من شما داری حرف می‌زنی! اجازه بده حرفم رو بزنم قربونت برم. شما که میگی از بچگی من رو می‌شناختی. اجازه بده حرفم رو بزنم دیگه. مگه من حرف بدی می‌زنم؟ پس چرا وحشت داری که حرف‌های اصولی بزنم؟»

مجری: «سوال ما فنی بود ولی شما شخصی به این موضوع نگاه می‌کنید. من چه وحشتی دارم؟»

مایلی‌کهن: «تهیه کننده محترم‌تان به من گفتند صحب کنم و من براساس...»

مجری: «ما می‌گوییم راجع به فوتبال صحبت کنیم. شما خیلی شخصی صحبت می‌کنید.»

ویدئو: 303247

مایلی‌کهن: «چه شخصی صحبت می‌کنم؟ شما در حدی نیستی که تشخیص بدی حرف من شخصیه یا فنی. شما فقط گوش کنید. شما فقط یک مجری هستید. قرار شد شما گوش کنید و من حرفم رو بزنم. حالا غیر فنی اصلا.»

مجری: «من کوچیک شما هستم و اصلا بحثی ندارم، اما قرار نیست تریبون رو دراختیار شما بذاریم که...»

مایلی‌کهن: «شما بحث داری می‌کنی که وقت رو بگذرونی. اجازه بده. چیزی نیست که. الان تمومش می‌کنم.»

در ادامه محمد مایلی‌کهن صحبت‌های خود را بدون مداخله پیمان اسدیان در این برنامه مطرح کرد که البته اظهارات جنجالی او مطمئنا از سوی افراد مقابل بدون جواب نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها