کد خبر : 1943388 | 21 خرداد 1402 ساعت 11:14 | 67.1K بازدید | 17 دیدگاه

شرایط تا اردوی قبل خوب بود و باید ببینم چطور پیش می‌رود

طارمی: کافا از نظر فنی کمکی به ما نمی‌کند

مهاجم ایرانی پورتو می گوید حتی اگر تمام تیم های مدعی قهرمانی آسیا در گروه ایران باشند، تیم ملی باید برای کسب قهرمانی، آنها را شکست دهد.

طارمی: کافا از نظر فنی کمکی به ما نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی و باشگاه پورتو در حاشیه تمرین امروز، درخصوص حضور در تورنمنت کافا اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید، باید در مسابقات کافا شرکت می‌کردیم. این شرایطی است که وجود دارد، هر چند به نظر من فکر نمی‌کنم کمک خاصی به ما بکند ولی باید شرکت کنیم ببینیم چه می‌شود.

وی درخصوص شرایط باشگاهی خود و اینکه پیشنهادی از عربستان دارد، پاسخ داد: حالا در مورد تیم ملی صحبت کنید.

او درخصوص اینکه امکانات فدراسیون کم است و باید به این حریفان قناعت کرد، چرا فکر می‌کند تورنمنت کافا نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: بحث امکانات فدراسیون نیست. کاری است که باید انجام شود. تورنمنتی است که گذاشته اند و ما هم موظفیم شرکت کنیم. وقتی موظفیم نمی ‌توانیم نرویم. من از لحاظ فنی گفتم کمک نمی‌کند، از نظر فدراسیون یا کمبود امکانات یا چیزهای دیگر نگفتم.

طارمی درخصوص قرعه تیم ملی در جام ملت ها و اینکه گفته می شود تیم ملی مسیر راحتی دارد و می تواند قهرمان شود، پاسخ داد: راحتی وجود ندارد. وقتی بخواهید قهرمان شوید، باید همه تیم‌ها را ببرید. حتی اگر کل تیم‌ها در گروه ما و مسیر ما باشند، باید همه را ببریم فرقی نمی‌کند با یک تیم قوی بازی می ‌کنیم، با سه تیم قوی بازی می کنیم یا اصلا با تیمی بازی نکنیم. مهم نیست. مهم این است که آخر کار چه تیمی قهرمان می ‌شود.

ویدئو: 303268

وی درباره شرایط کار با سرمربی جدید نیز با خنده پاسخ داد: خیلی وقت است دیگر آمده اند، 2 اردو برگزار شده است. امیر خان مربی بزرگی است و قبلا هم گفته ایم. شرایط تا اردوی قبلی خوب بود، حالا این اردو را من تازه وارد شده‌ام و باید ببینیم چگونه پیش می‌رود، فعلا که همه چیز خوب است دیگر به هر حال! (با خنده)

«برخی کارشناسان اعتقاد داشتند اگر بازیکنان جوان تر راهی تورنمنت کافا می شدند، بهتر بود تا اینکه طارمی و آزمون راهی این مسابقات شوند»، مهاجم پورتو در پاسخ به این سوال گفت: هیچ فرقی بین من و سردار آزمون یا ایکس و ایگرگ و بازیکن دیگری وجود ندارد. تیم ملی است و همه باید باشند. با تمریناتی که می ‌کنیم و هدفگذاری هایی که مربیان دارند، بیشتر آشنا می‌ شویم. به اردو نیاز داریم که کنار هم باشیم.

1885932

طارمی در پایان گفت: شاید بازی هایی که در کافا انجام می دهیم از نظر فنی کمکی نکند اما از نظر کنار هم بودن می‌ تواند مهم باشد. می‌ توانیم با ذهنیت مربیان آشنا شویم و آنها هم با ما بیشتر آشنا می‌ شوند. این کمک بزرگی است اما از نظر فنی همانطور که همه معتقد هستید کمکی نمی‌ کند.

دیدگاه‌ها