کد خبر : 1943416 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:15 | 36.1K بازدید | 11 دیدگاه

لائوتارو: حتی ادرسون هم نمی‌داند چطور گل نخورد!

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، به شدت از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی ناراحت است.

لائوتارو: حتی ادرسون هم نمی‌داند چطور گل نخورد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با وجود بازی خوبی که در فینال لیگ قهرمانان و در ورزشگاه آتاترک استانبول مقابل منچسترسیتی ارائه کرد نتوانست پیروز میدان باشد. 

این تیم چند فرصت بسیار خوب برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد اما اشتباه مهاجمان این تیم و همچنین درخشش ادرسون در دروازه باعث شد که آنها فرصت تغییر نتیجه بازی را نداشته باشند. 

مارتینز که پس از پایان بازی به شدت اشک می‌ریخت و ناراحت بود در میکسدزون به خبرنگاران گفت: «بسیار ناراحت و ناامید هستیم. ما توانستیم قدرتمندترین تیم این مسابقات را به سختی بیاندازیم و حالا بسیار ناراحت هستیم اما باید به کاری که نه فقط در این بازی، بلکه در تمامی مسابقات لیگ قهرمانان انجام دادیم افتخار کنیم. 

1885797

ما توانستیم تیم‌های بزرگ و ارزشمندی را به دردسر بیاندازیم. ما نشان دادیم که اینتر کیفیت لازم برای این کار را دارد. ما باید به کاری که در فینال انجام دادیم افتخار کنیم، حتی با این که درد بسیاری در شکست وجود دارد. ما می‌خواستیم این جام را به خانه ببریم اما نتوانستیم.»

او با اشاره به فرصت‌های از دست رفته اینتر اظهار داشت:« لحظاتی هست که توپ وارد دروازه می‌شود و لحظاتی هم هست که این اتفاق رخ نمی‌دهد. امروز حتی ادرسون هم نمی‌داند که چطور توپ لوکاکو را مهار کرد و دروازه‌اش باز نشد. آنها در سطحی پایین‌تر از حالت عادی بودند و ما توانستیم برای آنها دردسر ایجاد کنیم. شانس‌هایی داشتیم اما توانستیم گل بزنیم و همین باعث پیروزی آنها شد.»

دیدگاه‌ها