کد خبر : 1943429 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:46 | 68.2K بازدید | 4 دیدگاه

فیلیپ دیالو:

امباپه را می‌خواهیم تا دوباره تحقیر نشویم

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تایید کرد که کیلیان امباپه سال بعد کاپیتان تیم المپیک فرانسه خواهد بود و هدف نیز کسب مدال طلاست.

امباپه را می‌خواهیم تا دوباره تحقیر نشویم

به گزارش "ورزش سه"، شهر پاریس یک سال بعد میزبان المپیک تابستانی خواهد بود و فرانسه قصد دارد پس از بیش از یک قرن قهرمان فوتبال المپیک شود. فرانسه مدت هاست که در رقابت های فوتبال المپیک نتوانسته موفق کار کند و بعضا نتایج تحقیرآمیزی نیز کسب کرده ولی این بار با کیلیان امباپه رویاهایی بزرگ در سر دارند.

1885986

فیلیپ دیالو که حالا دیگر به شکل قطعی و نه موقت، رئیس فدارسیون فوتبال فرانسه است، حضور امباپه در المپیک 2024 پاریس را تایید کرد.

او به خبرنگاران گفت: «امباپه یک پاریسی است و یکی از بزرگترین شخصیت های حال حاضر فرانسه محسوب می شود. حضور او انگیزه ای برای متقاعد کردن سایر فوتبالیست ها برای پیوستن به پی اس جی شده است.»

1868523

دیالو ادامه داد: «یک قرن از موفقیت ما در فوتبال المپیک گذشته و در المپیک توکیو به نوعی تحقیر شدیم. من نمی خواهم دوباره آن اتفاق بیفتد. با بهترین بازیکنان می توانیم روی سکو برویم و مدال بگیریم. کیلیان امباپه (24 ساله) یک شکارچی رکورد است و اینجاست تا تاریخ‌سازی کند. کسب مدال طلا در المپیک پاریس راهی برای تاریخ سازی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها