کد خبر : 1943483 | 21 خرداد 1402 ساعت 16:34 | 8.8K بازدید | 12 دیدگاه

عنایتی: به گذشته فکر نمی‌کنیم،‌ باید از فرصت‌ها استفاده کنیم

صحبت‌های امیدوارکننده عنایتی برای صعود به المپیک

سرمربی تیم امید ایران اعلام کرد که شناخت زیادی از تیم‌های حاضر در غرب آسیا ندارد، اما از این مسابقات به عنوان تدارکات دیدارهای بعدی استفاده می‌کند.

صحبت‌های امیدوارکننده عنایتی برای صعود به المپیک

به گزارش "ورزش سه"،‌ مسئولان برگزاری مسابقات زیر 23 سال غرب آسیا، امروز نشستی خبری را برای سرمربیان تیم‌های مختلف برگزار کردند که رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران هم برگزار کننده یکی از این نشست‌ها بود.

عنایتی در شروع این نشست خبری گفت: خوشحالم که امروز در شهر مقدس کربلا حضور داریم. از فدراسیون و دوستانی که میزبان ما هستند، تشکر ویژه می‌کنم. بسیار میزبانی خوبی دارند و ما هیچ کم و کسری نداریم و لذت بردیم. امیدوارم سطح کیفی بازی‌ها هم به همین شکل باشد.

سرمربی تیم امید درباره شرایط تیم زیر 23 ساله ایران اینطور توضیح داد: درباره تیم ایران باید بگویم که مقداری تیم ما دیر شروع کرد اما مصمم هستیم تا از این تورنمنت استفاده خوبی ببریم. انشاالله که با استفاده از این مسابقات خوب، برای بازی‌های مهم‌تری که پیش رو داریم، آماده شویم؛ انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو. امیدوارم به یک هماهنگی خیلی خوبی برسیم و بتوانیم این تورنمنت را با جدیت و با تمام تلاش به پایان برسانیم.

او درباره شناختی که از حریفان ایران در این مسابقات دارد، گفت: ما آنالیز یا داده خاصی درباره سوریه و فلسطین نداریم. شاید تنها مشکل همین باشد که با شناخت کافی و دقیقی از حریفان‌مان وارد این مسابقات نشده‌ایم اما تلاش داریم تا در این فرصت، تیم را به شکل مورد نظر خود نزدیک کنیم. در واقع، این مسابقات را با رویکرد روند آماده‌سازی برای رقابت‌های بعدی مورد نظر داریم.

عنایتی ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیت و شاخصی داریم که تجربه حضور در لیگ برتر کشورمان را دارند. تلاش از تمام ظرفیت کشورمان در آماده سازی این تیم استفاده کنیم تا بتواند به اهدافی که در مسابقات بعدی در پیش دارد و اهمیت فوق العاده‌ای نیز دارند، برسیم.

سرمربی تیم امید در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتظارات از تیم ایران زیاد است و همین نیز باعث افزایش فشارها روی تیم نمی‌شود، گفت: آنچه در گذشته اتفاق افتاده، تمام شده و به آن فکر نمی‌کنیم. ما به کربلا آمده‌ایم تا خود را آماده فرصت‌های پیش‌رو کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بهره را از فرصت کنونی ببریم.

دیدگاه‌ها