کد خبر : 1943516 | 21 خرداد 1402 ساعت 19:35 | 93.7K بازدید | 21 دیدگاه

کاش نرفته بودم: پیام حسرت‌بار کانسلو برای سیتی

ژوائو کانسلو، مدافع سیتی که به صورت قرضی در بایرن حضور دارد، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان پیامی خطاب به هواداران منچسترسیتی منتشر کرد.

کاش نرفته بودم: پیام حسرت‌بار کانسلو برای سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو، مدافع 29ساله پرتغالی منچسترسیتی، نیمه دوم این فصل را در بایرن مونیخ سپری کرد. بعد از درگیری‌هایی که در رختکن بین او و پپ گواردیولا اتفاق افتاد منچسترسیتی تصمیم گرفت کانسلو را به صورت قرضی واگذار کند و او رهسپار مونیخ شد.

منچسترسیتی بدون حضور کانسلو دیشب موفق شد در فینال چمپیونزلیگ اینتر را 1-0 شکست دهد و برای اولین بار در تاریخش فاتح این جام شود. کانسلو در پیامی که خطاب به هواداران سیتی منتشر کرد این موفقیت و کسب سه‌گانه تاریخی را تبریک گفت.

1886179

کانسلو که بدون شک افسوس می‌خورد که چرا در بدترین زمان ممکن سیتی را ترک کرده تا نتواند در اتفاق تاریخی فتح لیگ قهرمانان شریک باشد، در پیامی اینستاگرامی در کنار عکسی از لحظه بالای سر بردن جام توسط سیتیزن‌ها نوشت: "تبریک به منچسترسیتی، شما استحقاقش را داشتید".

1886180

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره تمایل بارسلونا برای جذب ژوائو کانسلو شنیده شده است. بایرن مونیخ که بر اساس قرارداد قرضی با سیتی می‌تواند او را به صورت دائمی خریداری کند ظاهرا تمایلی به این کار ندارد. 

دیدگاه‌ها