کد خبر : 1943555 | 21 خرداد 1402 ساعت 22:56 | 38.4K بازدید | 3 دیدگاه

جنجال و خودزنی در بایرن ادامه دارد

اتهام عجیب هوینس به ماتئوس: جاسوس اسکای!

اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق بایرن مونیخ، از قطع شدن برخی کانال‌هایی که اطلاعات باشگاه را به رسانه‌ها (اسکای) می‌دادند خبر داد.

اتهام عجیب هوینس به ماتئوس: جاسوس اسکای!

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ بعد از برکناری اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ به همراه کارل هاینس رومینیگه به باشگاه برگشته‌اند تا در مقطعی که هنوز جانشین این دو انتخاب نشده، کنترل امور را در اختیار داشته باشند. هوینس طی یک گفت و گو با اسکای اسپورت آلمان در مورد شرایط کنونی باشگاه توضیحات مهمی ارائه کرد:

آرامش بعد از توفان!
باشگاه کاملا در آرامش است و ما هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه می‌دهیم تا در مورد همه چیز بحث کنیم. تا این جای کار همه چیز خیلی خوب پیش رفته و کارها را در یک گروه کوچک بدون اینکه اطلاعات خاصی به رسانه‌ها درز کند پیش می‌بریم.

خرید رافائل گوئررو
وقتی نام او به عنوان بازیکن آزاد در کمیته فنی مطرح شد بلافاصله با جذبش موافقت کردیم. گوئررو بازیکنی است که می‌توانیم در پست‌های مختلف از او استفاده کنیم. او توانایی بازی در دفاع چپ، وینگر چپ و خط میانی را دارد. اگر می‌خواهید تیم متعادلی داشته باشید علاوه بر داشتن بهترین‌ها در هر پست به یک‌سری بازیکن با قابلیت بازی در چند پست هم نیاز دارید.

1886238

مدیر ورزشی جدید بایرن
طبق برنامه پیش می‌رویم و ایده‌هایی که داریم یک شبه محقق نمی‌شود. رومنیگه و من هم قول داده‌ایم تا زمان انتخاب فرد مورد نظر در کارهای مربوطه کمک کنیم.

تبریک ویژه به پپ گواردیولا
به او گفتم که هیچ کس بیش از او لیاقت چنین کاری را ندارد.

قهرمانی منچسترسیتی در UCL 
این فقط منچسترسیتی نیست و به خاطر کمک‌هایی است که از خاورمیانه تزریق می‌شود. من نگران فعل و انفعالات اخیر در عربستان هستم. به نظر می‌رسد که آنها صاحب پول‌های بی‌پایان نفت هستند و ما باید هزینه آن را بپردازیم. البته گلایه سودی ندارد و باید راه‌های دیگری برای مقابله پیدا کنیم. مطمئنا کار سختی در ده سال آینده خواهیم شد. آنها همه چیز را می‌خرند ولی خب فوتبال با 11 بازیکن انجام می‌شود و یک تیم فقط می‌تواند 15-16 بازیکن داشته باشد. ما باید دنبال 50-60 بازیکنی که در فوتبال دنیا هستند باشیم.

قطع ارتباط با جاسوسان خودی!
کانال‌های ارتباطی مربوط به آدم‌های شما (اسکای) مثل لوتار ماتئوس قطع خواهد شد تا دیگر نتوانند اطلاعات چندانی از باشگاه به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها